12Januarspire Skrevet 12. august 2011 #1 Skrevet 12. august 2011 Hvor lenge har man egentlig vært gravid når testen slår ut?? Jeg har nå fått 4 positive tester, men klarer ikke helt i følge med om jeg ble gravid i denne syklusen el den forrige.. Siste " mens" hadde jeg den 11 Juli, men kom bare noe blod ca 3 dager.. Normalt blør jeg masse mer i alt fra 3 til 6 dager...
viervindens Skrevet 12. august 2011 #2 Skrevet 12. august 2011 Vanskelig å si når du hadde så korte blødning.. Beste indikator er vell egentlig¨å ta en digital med ukeindikator, da får du iallfall en pekepinne da den angir om fosteret er 1-2 uker eller 2-3 eller 3+. Ellers kan du måle hcg nivå. Tror legene har en formening om hva nivået skal være for hver uke:) Uansett vil du mest sannsynlig bli justert noe på ul. Er jo noen som har bødninger i svangerskapet også, så det er veldig vanskelig å svare.. Ring legen, er midt råd:)
MammaMø med to små Skrevet 12. august 2011 #3 Skrevet 12. august 2011 Kan ikke annet enn å signere viervindens :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå