C&L snart m BaBy igjen Skrevet 12. august 2011 #1 Skrevet 12. august 2011 Sist satt fødselen i gang etter fullmåne. Kanskje det funker igken denne gangen;) Jeg spurte jordmor om de har flere fødsler, men hun mente ikke det da. De hadde visstnok litt flere vannavganger, men totalt sett ikke flere fødsler. Det virket ellers som om "alle" fødte under og rett etter fullmånen siste gang. Det var supethektisk på føden og barsel da. Er litt overtroisk og er spent på om det har effekt. Andre som " tror på månen"?
Car-85 Skrevet 12. august 2011 #2 Skrevet 12. august 2011 Overtroisk som jeg er så er jeg spent på denne helgen ja Men har enda 19 dager til termin så det er spørs om han kommer så tidlig. Hvor lenge er det til du har termin?
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 12. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2011 Hehe, jeg har 15 dager igjen. Så om det skjer noe nå så sniker jeg visst litt i køen;) Jeg er plutselig ikke helt klar til fødsel likevel, men det er litt anerledes fra dag til dag. Får håpe jeg føder på en dag der jeg har masse fødeselvtillit.
Vermilion Skrevet 12. august 2011 #4 Skrevet 12. august 2011 Er det i natt det er fullmåne? Jeg er med på fødsel da, termin i dag!
Heklemamma Skrevet 12. august 2011 #5 Skrevet 12. august 2011 Forrige gang så fødte jeg ikke på fullmånenatt, så tror ikke jeg gjør det denne gangen heller. Har 20 dager igjen også, så tror nok at han venter en liten stund til. Selvom det absolutt ikke hadde gjort noe å få han ut.. hehe..
Petrine +spire=❤ Skrevet 12. august 2011 #6 Skrevet 12. august 2011 Er jo ikke noe hjelp å få i helsevesenet, så jeg får sette min lit til månen hehehe =)
Hermine87 Skrevet 12. august 2011 #7 Skrevet 12. august 2011 Ja det hadde ikke vert feil me fødsel inatt!
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 12. august 2011 Forfatter #8 Skrevet 12. august 2011 Heia månefødsel!!!!
Tasselur Skrevet 12. august 2011 #9 Skrevet 12. august 2011 Jeg er med! (Tror jeg... Brrr, ikke helt mentalt klar, men nå er det på tide snart uansett.)
Car-85 Skrevet 12. august 2011 #10 Skrevet 12. august 2011 Er det egentlig fullmåne denne helga? Det står forskjellig på de månekalenderene jeg har sett på, noen viser fullmåne mens andre viser nymåne.
zombie2be Skrevet 12. august 2011 #11 Skrevet 12. august 2011 Dønn klar jeg;) syns månen ser full ut fra min synsvinkel.. mye småvonde kynnere også,heiaheia!! skal legge meg snart og håper på å våkne av verre:)) 2,5uke igjen,så ho kan bare komme.
Car-85 Skrevet 12. august 2011 #12 Skrevet 12. august 2011 Spennende!! Ser ikke noe til månen i det hele tatt jeg.. Krysser fingrene for at det skjer noe med hvertfall noen av oss denne helga
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 12. august 2011 Forfatter #13 Skrevet 12. august 2011 Det er fullmåne lørdag lørdag 13. august. Vet ikke hvilken natt den da er mest full;) Krysser fingre og heier på de som er klare for fødsel. Ble plutselig litt i tvil selv og kan drøye det et par dagertil...
Petrine +spire=❤ Skrevet 12. august 2011 #15 Skrevet 12. august 2011 Kanskje vi skulle tett en måneskinnsdans alle sammen hehehe Kanskje det får fart på sakene
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 13. august 2011 Forfatter #16 Skrevet 13. august 2011 Tror jammen jeg forsøker den dansen i kveld. Det har ikke skjedd annet her enn at eldstejenta har hatt mareritt og sovet hos oss. Lite søvn gitt og nå legger jeg meg igjen;)
Petrine +spire=❤ Skrevet 13. august 2011 #17 Skrevet 13. august 2011 Jeg satt på terassen å tittet på månen i går kveld og i natt. Hjap ikke så mye... Men tror det er i kveld den er full.... Her kom lillemann krabbende opp i sengen til oss rundt 5. Var akkurat sovnet og så fikk jeg ett kne i leppen. Arhggg. Jaja han sover som en makk og kan jo ikke noe for det. Men mor bar han til hans egen seng etter det ja.. Nå skal vi ut å shoppe. Bruke masse penger hahaha. Skal kjøpt innbyggnings ovn og platetopp. Nytt kjøkken på oss snart )))
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 13. august 2011 Forfatter #18 Skrevet 13. august 2011 Høres bra ut med shopping:) Heier på fullmånen i kveld igjen da.
Petrine +spire=❤ Skrevet 13. august 2011 #19 Skrevet 13. august 2011 Var kjekt på shopping, men du såååå sliten jeg har vært etterpå. Og ikke noe forandringer på noe Blææææ. Bare lommeboken som er blitt slankere her i huset thihi. Men deilig å få de dyre tingene i hus da. =) Ja vi får håpe månen er sterk i kveld og klarer å dra i gang noe... Kan desverre ikke se månen i kveld, men regner med den virker alikevell )
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 13. august 2011 #20 Skrevet 13. august 2011 Har nog missat denna myten, men har jag förstått det rätt.Flasha magen för månen så kommer man i födsel? (thihi)
Petrine +spire=❤ Skrevet 13. august 2011 #21 Skrevet 13. august 2011 Thihi Det sies at månen virker inn på fødsel og da spesielt vannavgang. Ja det er en myte, men velger å håpe på den. En vet jo at månen har innvirkning på vann, flo og fjære, så sikkert derfor.
MinAndreSkatt Skrevet 13. august 2011 #22 Skrevet 13. august 2011 termin på torsdag jeg da - så jeg krysser virkelig fingrene!!! Lykke til til alle fødeklare her
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 13. august 2011 #23 Skrevet 13. august 2011 Så flashing? ;0) Får pröva det när det är min tur i så fall...haha
knerten09+ knerteline11 Skrevet 14. august 2011 #25 Skrevet 14. august 2011 Jeg er drittlei våkenetter, så skulle gjerne hatt litt måneeffekt her. Men har nesten 2 uker igjen, så får vel pent vente litt til. Forhåpentligvis må jeg ikke vente til neste fullmåne i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå