Gå til innhold

Ler meg skakk over folk som har desperat nedtelling til skole og barnehage.

Anbefalte innlegg

Er helt enig i at dette er for dumt til å bli provosert over, men Hi rakker da virkelig ned på bhg-foreldrene ved å antyde at foreldre som har barn i bhg ikke tar seg av barna sine.

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du skriver det du skriver 21:38. At du har barna dine i barnehagen men prøver å ha dem der minst mulig har liksom ikke så mye med saken å gjøre.

Folk i denne tråden reagerer på His arroganse og dårlig skjulte kritikk ovenfor foredre som har barn i barnehagen. Er du uenig i at mange foreldre må ha barna i barnehage pga jobb, sånn som deg selv? Er du uenig i at de aller fleste hjemmeværende mødre blir forsørget av enten mannen eller staten?

Ikke det at vi har nedtelling sånn sett, men ja, vi gleder oss til høsten og hverdagen igjen. Ikke fordi vi ikke er i stand til å ta seg av barna våre, men etter en lang sommerferie er det utrolig godt å komme seg tilbake i hverdagsrutinene igjen. Dessuten har vi en gutt som gleder seg villt til å bgynne i 2.klasse! Skjønner ikke at dette er noe å le seg skakk av jeg.

Og om du mente de som syns det er slitsomt å ha barna hjemme hele sommeren, syns jeg det er utrolig stygt gjort av deg å le av de også! de kan ikke ha det så lett! Kanskje de ikke har råd til ferie og må være hjemme hele sommeren, og barna kjeder seg uansett hva man prøver å gjøre ut av det, kanskje de måtte jobbe hele sommeren og har vittighet dårlig samvittighet pga det? Alle har det ikke så rosenrødt som deg vettu.

Jeg syns det er trist at mange ikke klarer å aktivisere barna selv, og de større barna ikke klarer å aktivisere seg selv. Men for de som bor slik til at det ikke er andre barn å leke med er det vel kanskje ikke så rart det blir kjedelig. Føler absolutt ikke det er noe å le seg skakk av i alle fall. Er litt enig med Hi at kravene til hva som skal til for å ha det greit har endret seg.

Hos oss har alltid ferier vært et helvete å komme gjennom, pga diagnoser som ikke tåler brudd i rutiner. Og ferie er jo nettopp brudd i hverdagsrutinene.

Så le deg skakk du, men om du skulle oppleve det samme som jeg, så slutter du nok kjapt å være så skakk.......

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...