Gå til innhold

Hvor mange dager igjen?

Anbefalte innlegg

Hei Da tar vi en liten runde her for oss selv, for å slippe å høre de som har neon timer igjen til termin :(

Er så utålmodig har 39 dager igjen til 20 sept. Gleder meg så sinnsykt til å se lille bebisen min. Klarer nesten ikke å vente lenger. Det eneste jeg gjør for tiden er bare å vente .

Hva med dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143471619-hvor-mange-dager-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

41 dager igjen her, men koser meg fremdeles masse som gravid og nyter hver dag og hver bevegelse i magen. Det er jo så koselig! :-) gleder meg til å møte lille jenta mi, men til tross for div "ubehageligheter" det medfører å være gravid er det så verdt det. Gleder meg masse og teller ned, men blir ikke helt lei heller. :-)

Annonse

27 dager igjen het... håper på litt mindre. Men fikk gledelig nyhet fra jordmor på torsdag at man bare får gå 7 dager over termin her på sykehuset innlandet, og iom at jeg har termin på en lørdag, så blir jeg eventuelt satt i gang på fredag 6 dager over termin... kjenner det hjelper masse på motivasjonen i forhold til 2 uker!!

Her er det 26 dager igjen, og jeg koser meg denne siste tiden =)

Vil selvfølgelig veldig gjerne møte den lille som tumler rundt i magen, men velger å fokusere på den siste tiden jeg nå har før jeg skal bli småbarnsmamma.

Nyyter å kunne være egoistisk og gjøre det JEG vil =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...