Gå til innhold

Da har jeg vært på kontroll hos legen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, nå ble jeg skikkelig sint og oppgitt på dine vegne, Petrine... :( Jeg håper ting ordner seg for deg og at du ikke må vente altfor lenge, i hvert fall!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste som nytter med Haukeland er å troppe opp og si at du har rier, noe du jo har. i og med at du er så langt over er det jo et reelt håp om at de undersøker deg før de sender deg hjem igjen. IKKE ring, bare dukk opp.

De spiller med laangt fra rene kort på den kvinneklinikken så da må vi bare gjøre det vi må for å ta vare på de søte små :)

hilsen ei som også skal føde på KK.

Skrevet

Tusen takk for all støtte jenter =) Bare det å vite at det ikke bare er meg som ser galskapen i dette hjelper jo :)

Her venter vi fortsatt og ikke noe er endret i status. Ett sinnsykt nedpress som jeg syntes er blitt verre i dag da. Kanskje fordi jeg presset meg selv med ut på shopping i mange timer hehehe.

Håper bare det blir noe action snart!

Skrevet

Ååååååh...blir så provosert over holdningen på disse fødeavdelingene. Hvorfor tar de unødvendige sjanser med de små?

Det burde jaggu meg ikkje vært retningslinjer, men krav som sykehusa MÅ følge, slik at alle fødende får lik behandling....

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...

Fødte 12 dager på overtid sist, var så sliten og hadde lagt 2 dager med migreneanfall rett før, så jeg rett og slett "skreik" meg inn til en kontroll... Til tross for motviljen på telefonen, ble vi godt mottatt på Føden og legen undersøkte meg godt....tror jaggu med at jeg ble strippet.... Neste dag var i hvertfall fødselen i gang.... :)

Denne gangen har vi fått time på Føden 4 dager før termin og settes i gang...De tar ingen sjanser på at nurket skal bli for stort og at det skal bli dramtisk denne gangen også.....MEN alle fødsler går sine egen veier og vi er ALDRI 100 % garanter for alt skal gå helt perfekt.

Lykke til - håper at den lille kommer før overtidskontrollen!!!!!!!!!!!

Skrevet

Huff ja de gjør som de vil :(

Og bare for å rette opp her så er det ikke overtidskontroll jeg har fått time til, men innleggelse på obs-post for gravide. Så med andre ord har jeg ikke hatt noen overtidskontroll...

8 dager over i dag.

Skrevet

Da ville jeg ringt i morgen og sagt at du etter de nye retningslinjene skal ha en overtidskontroll nå... For legen din får jo ikke fulgt opp det, han er avhengig av at ekspertisen tar deg inn! Men spm er jo om de hører på deg når de ikke hører på han... Merkelig opplegg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...