Gå til innhold

Da går jeg herved over til...

Anbefalte innlegg

Skrevet

11 pp! Jeg føler meg rett og slett mislykka... "Hurra"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stå på og ikke mist motet! dette skal vi lykkes med til slutt:)

Heier på deg!

Skrevet

Takk:) Synes vel synd på meg selv, men det føles så urettferdig når jeg ikke blir gravid, også har jeg akkurat vært i barnedåp til min egen lillesøster! Altså min mor, har blitt mor igjen. I en alder av 40 år....

Og jeg som er 22 år, skal slite med å bli gravid :-/

DET er f... meg URETTFERDIG....

Skal heldigvis til gyn. i september, så da får jeg vel roet nervene litt da...

Skrevet

Forstår deg kjempe godt og vi har lov til å syte/klage å være litt lei oss! Iallfall her inne! Her blir ingen leie av oss allikevel:)

Verden er bare ikke rettferdig og skulle gjerne ønske jeg kunne fått lov til å være med å bestemme litt av og til:) Snart gyn time, gled deg til det:)

Skrevet

Gruer meg faktisk litt til gyn... Tror jeg har PCOS :-S

Og evt. bekreftelse på det, blir et enda større nederlag... Men da får jeg forklaring på hvorfor jeg "er sånn"

....men jeg skal ikke gi opp!

Skrevet

Hei jenter:-) Dere er velkomne til å joine oss på tråden "vi som venter på vårt første barn". Vi har ingen barn fra før og de fleste har prøvd i et år. Du er langt i fra alene Snart min tur? Jeg er 23 år, har prøvd i et år og nettopp fått påvist PCOS. Det som er greit om du skulle få denne diagnosen, så har du gode prognoser til å få barn (trenger kanskje bare litt drahjelp). Dessuten kan PCOS forbedre seg drastisk ved riktig endring av kosthold:-) Er du overvektig? Regelmessige sykluser?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...