♥Snart min tur?♥ Skrevet 12. august 2011 #1 Skrevet 12. august 2011 11 pp! Jeg føler meg rett og slett mislykka... "Hurra"
viervindens Skrevet 12. august 2011 #2 Skrevet 12. august 2011 Stå på og ikke mist motet! dette skal vi lykkes med til slutt:) Heier på deg!
♥Snart min tur?♥ Skrevet 12. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2011 Takk:) Synes vel synd på meg selv, men det føles så urettferdig når jeg ikke blir gravid, også har jeg akkurat vært i barnedåp til min egen lillesøster! Altså min mor, har blitt mor igjen. I en alder av 40 år.... Og jeg som er 22 år, skal slite med å bli gravid :-/ DET er f... meg URETTFERDIG.... Skal heldigvis til gyn. i september, så da får jeg vel roet nervene litt da...
viervindens Skrevet 12. august 2011 #4 Skrevet 12. august 2011 Forstår deg kjempe godt og vi har lov til å syte/klage å være litt lei oss! Iallfall her inne! Her blir ingen leie av oss allikevel:) Verden er bare ikke rettferdig og skulle gjerne ønske jeg kunne fått lov til å være med å bestemme litt av og til:) Snart gyn time, gled deg til det:)
♥Snart min tur?♥ Skrevet 12. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2011 Gruer meg faktisk litt til gyn... Tror jeg har PCOS :-S Og evt. bekreftelse på det, blir et enda større nederlag... Men da får jeg forklaring på hvorfor jeg "er sånn" ....men jeg skal ikke gi opp!
TurboJenny87 Skrevet 12. august 2011 #6 Skrevet 12. august 2011 Hei jenter:-) Dere er velkomne til å joine oss på tråden "vi som venter på vårt første barn". Vi har ingen barn fra før og de fleste har prøvd i et år. Du er langt i fra alene Snart min tur? Jeg er 23 år, har prøvd i et år og nettopp fått påvist PCOS. Det som er greit om du skulle få denne diagnosen, så har du gode prognoser til å få barn (trenger kanskje bare litt drahjelp). Dessuten kan PCOS forbedre seg drastisk ved riktig endring av kosthold:-) Er du overvektig? Regelmessige sykluser?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå