Gå til innhold

Menopur sprøytene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Skal ta 300 IE Menopur hver dag. Det er 1200 IE i en ampulle. Noen som vet om det er ok å trekke opp alle fire sprøytene med en gang. Eller bør man trekke opp en hver dag? Det bør vel iutgangspunktet være hipp som happ...men vil jo ikke gjøre noe galt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

Jeg ville nok trekket opp kun 1 sprøte av gangen. Jeg skal også starte opp på menopur sprøyter etterhvert.

Skrevet

Har du pulver som maa blandes med saltvaeske? Det hadde jeg ved Menopur og da maatte det gjoeres en sproyte om gangen... Hvis det er ferdigblandet vet jeg ikke hvordan det blir, men tror jeg hadde gjort en om gangen da og, bare for aa vaere paa den sikre siden.

Lykke til!

Skrevet

Jeg antar det er ferdigblandet Menopur du har, pga mengden i ampullen. Da vil jeg si at medikamentet har det best i ampullen sin inntil det skal brukes, både mhp eksponering for luft og partikler samt mhp sikker lagring.

Er det noen grunn til å trekke opp mer enn dagens dose, da? Selv om du skal ta sprøyta et annet sted enn hjemme så er det bare å ta med det du trenger i veska.

Skrevet

Takk for svar:)

Jeg trekker opp en av gangen som dere råder meg til :)

Det er et sett jeg har hvor jeg blander to ampuller med væske i en med pulver. Dette holder til fire sprøyter.

Regner med uttak om en uke..SPENNENDE!!!

Kun et egg sist da jeg gikk på Puregon! Håper Menopur gjør susen :)

Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...