ØnskerBIM87 Skrevet 12. august 2011 #1 Skrevet 12. august 2011 Jeg skal ha eggløsning nå. Har (unnskyld) slimet som jeg leste om at man hadde under eggløsning. MEN jeg tok en eggløsningstest og den var negativ???? Burde ikke den være positiv? Hjelp!!
lillefrø. Skrevet 12. august 2011 #2 Skrevet 12. august 2011 Slimet kan komme en dag før.. test i kveld og i morgen :-)
ØnskerBIM87 Skrevet 12. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2011 Ja men skal ikke disse testene vise positiv opptil 72 timer før eggløsning? Har endometriose så er ganske redd for at jeg ikke kan bli gravid!
viervindens Skrevet 12. august 2011 #4 Skrevet 12. august 2011 Hei, Når jeg får el slim så blir el testene positive 2 dager etterpå. Har brukt CB sin digitale. Og når dei slår ut positivt så har man eggløsning 24-36 timer etter dette(står det på pakken mener jeg). Slik har det vert for meg de to gangene jeg testet. 1 gang ble jeg gravid, og denne gang veit jeg ikke da det enda er noe tidlig å teste. men har til nå ingen symptomer. Kjør på å test i morgen også. Å legge inn aksjer før positiv el test er bare positivt:) Lykke til!
Baby<3 Skrevet 12. august 2011 #5 Skrevet 12. august 2011 jeg har også endometriose, ble operert for det i fjord men jeg har to barn på 2 og 5 år og var gravid men spontan aborterte nå i juni, bare for å gi deg litt håp =)
ØnskerBIM87 Skrevet 13. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 13. august 2011 Så bra!! Takk for det Tok en eggløsningstest i dag også og den er fremdeles negativ (( Det er en sterk strek og en svak og da er den iflg bruksavisning negativ
Roselilly Skrevet 13. august 2011 #7 Skrevet 13. august 2011 Jeg har ikke brukt disse testene, men en venninne av meg har brukt dem i flere år. Det hun sier er at når den ene streken begynner å synes (er svak) så nærmer du deg eggløsning, men at eggløsningen ikke er der før streken blir like sterk som den andre. Så det at du har fått en svak strek betyr vel at du får eggløsning ganske snart (som regel en eller maks to dager iflg min venninne). Det er heller ikke alle som får positive utslag på eggløsning på morgenen, så det kan være lurt å teste på ettermiddag eller kveld også. Når jeg får el-slim får jeg som regel el maks 12 timer etterpå. Sist gang tok det tre dager!! Det kan trolig forklares med at egget kan ta alt fra timer til fire dager på veien ned. Men har du i dag fått en svak strek så er eggløsningen din sannsynligvis rett rundt hjørnet! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå