Lykkelig91 Skrevet 12. august 2011 #1 Skrevet 12. august 2011 Er i uke 31 og har så sterke kynnere/rier. Var på føden forrige søndag fordi jeg var bekymret, men jeg var ikke moden og hadde ingen åpning, så fikk beskjed om å prøve å hvile, ta en paracet mot smertene. Det gikk over etter ett varmt bad så fikk sovet litt til slutt. Idag er det sånn igjen, og nå har jeg tatt tiden, kynnere/rier som varer fra 60-90 sekunder kommer ca hvert femte minutt. Vet ikke om jeg skal bekymre meg eller ikke, tør ikke ringe føden igjen, det var jo ikke farlig sist. Noen gode råd der ute?
miepia30 Skrevet 12. august 2011 #2 Skrevet 12. august 2011 føles det på samme måten som sist eller har det blitt verre? Er det likt som sist kan du sikkert prøve å ta det med ro og se om det roer seg, men har det blitt verre er det nok lurt å ta en tlf. De blir ikke sinte for at du ringer. Det verste som skjer er at de sier det ikke er grunn til å komme på sjekk, men da har du iallefall spurt.
Lykkelig91 Skrevet 12. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2011 Det er kraftigere tak denne gangen, sist klarte jeg ikke ta tiden på de, da var det mer murringer hele tiden, og så litt tak inni mellom. Nå er det også litt murringer hele tiden men også kraftige tak hvert femte minutt ca.
miepia30 Skrevet 12. august 2011 #4 Skrevet 12. august 2011 kommer det noe blod eller slim? gir det seg hvis du endrer stilling eller stopper å gå etc? er det vondere enn mensen smerter? sitter det bare foran i hele magen eller også bak i korsrygg?
Lykkelig91 Skrevet 12. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2011 Ikke noe blod hvertfall, og nei, det gir seg ikke ved at jeg begynner å gå/stopper opp, det har jeg sjekket. Ja, er en god del vondere enn menssmerter. Det strammer i magen, pluss korsrygg og nedover i rumpe/lår, likt som riene ved fødsel av førstemann, ikke like vondt som da bare.
DenLille Skrevet 12. august 2011 #6 Skrevet 12. august 2011 Ring føden! Jeg var inne med preterme rier i uke 28, og fikk beskjed om å ringe tilbake så fort jeg merket antydning til det igjen. Bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite!
miepia30 Skrevet 12. august 2011 #7 Skrevet 12. august 2011 da ville jeg ringt. Ikke vær flau for å ringe. Lykke til!
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 12. august 2011 #8 Skrevet 12. august 2011 Ring! Ikke bry deg om du maser eller ikke. Det er bedre å sjekke en gang for mye enn for lite:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå