linaa Skrevet 12. august 2011 #1 Skrevet 12. august 2011 Hm, vært hos legen i dag, siden jeg har fått positivtest. Hun ville ta en ul av meg selv om det sikkert var litt for tilig til å se noe som helst sa hun. da hun var ferdig sa hun Att hu trodde jeg kunne ha mistet. Pga att hu så ikke noe "foster Hule" så måtte jeg ta blodprøve for å se om hormone stiger ell synker. men får ikke svar på det før om noen uker.. jeg har ikke hatt noe magesmerter eller mens lignende blødning. Kan jeg ha mista ? eller er det for tilig å se noe som helst ? noen med erfaringer ? sitter her som ett spørsmåls tegn etter legen desverre!!
rosarosea Skrevet 12. august 2011 #2 Skrevet 12. august 2011 Åhh, huff, vet hvordan du føler deg! Vi var på tidlig UL med jenta vår i uke 5, gyn sa at her var det jo ikke så mye å se. Testen var positiv, og i uke 9 var vi på en UL til (ny gyn ), og da var det liv. Her var alt ok og en sprell levende tass, han kunne ikke skjønne at det hadde vært vanskelig å se i uke 5! Lykke til!
linaa Skrevet 12. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2011 åh godt med tilbakemeldinger. føler meg ganske nede nå Men da er det håp for meg å ? kanskje den er gjemt eller så var det alt for tidlig å se noe ..jeg er 5uker på vei selv! viss jeg er gravid da:) testene her er positive også! å jeg har ikke hatt noe som tyder på att jeg har mista heller. stikkinger å mens murring har jeg ennå.
Lotta2010x2012 Skrevet 12. august 2011 #4 Skrevet 12. august 2011 Jeg har tatt blodrpøver, og jeg fikk svar samme dag eller dagen etter. Så hvis du må vente så lenge på blodprøvene, hadde jeg vurdert å gå å ta dem hos en privat klinikk. Håper du får svar snart! ingen god følelse å ikke vite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå