Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, vet ikke helt hvor jeg burde poste denne, da jeg ikke strever med å bli gravid. Har ikke prøvd en gang.

Pga glemske meg, og litt vente tid hos lege, gikk jeg tre uker uten p-piller. Skulle bytte fra sprøyte til pille, så kunne ikke bare ringe å høre om resept.

Er i et fast og veldig stabilt forhold, og vi hadde ubeskyttet sex i løpe av disse tre ukene.

Nå er jeg dårlig. har (mens)smerter i magen, blir også veldig luftig i magen på kvelden spesielt. Samboeren får ikke ta på puppene mine mere, fordi brystvortene er så såre/ømme at det gjør vondt/svir. Sitter også litt smerter nederst i ryggen på samme "linje" som magesmertene.

Har også vært litt ekstra svimmel og små kvalm den siste tiden.

Lurer på om dette gir dere misstanke om at jeg kan være gravid? burde jeg ta en test nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en test du, så får du iallfall en bekreftelse på det ene eller andre. Dersom disse følelsene/symptomer dine ikke forsvinner i løpet av to uker(antar forventet mens er mellom 1-2 uker på deg..) eller så, ville jeg tatt en test til, da du allikevel kan være gravid. Dersom en test ikke slulle slått ut nå, kan det være at det er fortidlig mht hvor mye hormon som befinner seg i kroppen din.

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...