Gå til innhold

Vil gjerne kalle sønnen min Bjørn...Synspunkter takk!

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne kalle opp mitt siste barn etter min far som er død.

Hva syntes dere om Bjørn?

Merker selv at jeg må bli vandt med å si det navnet til en liten baby, men han skal jo vokse opp og bli en mann en dag. HEHE

Fortsetter under...

min mann heter Bjørn (pluss et navn til) og det er et staut og stødig navn som ejg trives godt med :) Han er maskulin men myk, så jeg har bare positive tanker rundt navnet bjørn :) Og, det er veldig lett å finne navn på søsken, for det er så avrundet og lett ;)

Annonse

Vet om en bjørn på 4 år, En Falk på 2 år..Så regner med det forsatt er lov...

Eneste feil med sånn æ, ø, å navn er når en adoptert jente fra China blir hetende Bjørg, blir liksom litt traust norsk (ikke negativt, men syns ikke det passer bare!)....

Så om Bjørn er en blanding som tilsier brune øyne/hår og hud ..så blir det feil..i MINE øyne...

Bjørn er et godt navn. Men jeg foretrekker det med dobbeltnavn. Bjørn Eirik feks.

(og med det samme jeg skrev det kom jeg på at min første store kjærlighet het nettopp det. Jeg var 13 jeg er helt sikker på at jeg dansa med han på ungdomsklubben en gang. Han hadde krøller og var såååååå fiiiiiin)

Annonse

Selvfølgelig er det lov å hete Bjørn.

Hvorfor skulle det ikke være det? Det er bare tull at man ikke kan bruke navn som Bjørn, Stein, Varg, Falk osv. Jeg vet om en gutt som heter Bjønn, en som heter Bjønne og mange Bjørn og mange Stein, men dessverre ingen Varg, Ulv eller Falk.

Oi, her var det mange svar!

Og i tillegg mange positive svar, det var kjekt.

Jeg liker ikke Bjørn med et tilleggsnavn, vil bare ha Bjørn.

Blir vel til at han blir hetende/kalt LilleBjørn når han er baby, men det er bare koselig. HEHE

Takk for svar!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...