Gå til innhold

noen som har termin i nov/des/jan som kan tenke seg treff på ettermiddager her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! ser det allerde pågår treff i bergen, men såvidt jeg har forstått er disse på formiddager. Jeg kan ikke formiddager, men kunne veldig gjerne tenke meg å treffe vordende mødre i samme situasjon på ettermiddager:) Er det noen andre her som har samme behov?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg kunne gjerne tenke meg treff, men ettermiddager er litt vanskelig mht. størstejenta som er hjemme fra barnehagen da og mann som er ute og reiser mye... har noen ettermiddager, men bare noen få.

Dagene er bedre for meg. : )

Skrevet

Det kan jeg skjønne. Jeg er vel litt omvendt. Har praksis hver dag så har desverre bare ettermiddager å ta av. :s

Skrevet

Hei :)

Jeg har termin i januar..er ganske fleksibel mtp jobb fram til permisjonen starter jeg, så jeg er gjerne med både dag og ettermiddag :)

Skrevet

Flott! håper det slenger seg på et par til da:) så prøver vi å få til et. Kanskje klarer vi å være så fleksible at de med få ettermiddager også kan bli med?:)

Skrevet

Jeg vil gjerne være med på treff på ettermiddag/kveld.

Skrevet

Så flott! vi er jo noen nå da!

Skulle vi kanskje satt en dato om noen uker og så ser vi om det blir interresse for den? Jeg er fleksibel så lenge det blir en ettermiddag. Har lite faste aktiviteter så så lenge det blir et par uker fram i tid er det stor sansynlighet for at hvilken som helst ettermiddag kan passe for meg:) Kanskje noen av de som har et litt tettere program har lyst å foreslå en dato? Hve sier dere, er det stemning for det?

• 4 uker senere...
Skrevet

Har dere hatt treff enda? Jeg er fleksibel og er gjerne med på treff :)

• 3 uker senere...
Gjest Hippo ღ
Skrevet

Hei, jeg har termin i begynnelsen av februar. Kan jeg få være med likevel? :)

Skrevet

Virker som flere her legger inn svar og glemmer å komme tilbake, dessverre. Meg selv inkludert.

Jeg er fortsatt interessert, men kanskje det kan være en idé å avtale nærmere på pm og e-post? Litt mer tilgjengelig og lettere å sjekke?

• 4 uker senere...
Skrevet

jeg har noen få ettermiddager tilgjengelig, meeeeeen blir dte noe treff?=)

Skrevet

Jeg vil fortsatt være med på treff om noen andre vil.

Hva med torsdag 24. november kl 19.00?

Skrevet

jeg kan=D

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har holdt av kvelden.

Jeg bor i Laksevåg bydel, enn du? Eller dere, om det er flere som vil være med torsdag 24. november kl 19.00?

• 3 måneder senere...
Skrevet

kan også være med...viss eg får..alle er vel på facebook..kunne jo laget ei gruppe der..?

• 3 måneder senere...
Skrevet

de som har skrevet tidligere hadde tydeligvis termin i fjor, men hvis vi får flere som har interesse for det i år er jeg med :)

Skrevet

Jeg er med ;-)

• 1 måned senere...
Skrevet

Er gjerne med på treff, har termin slutten av januar 2013 :)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...