*smula* Skrevet 12. august 2011 #1 Skrevet 12. august 2011 Er det noen som har prøvd å mose frukt og havregryn sammen? Jenta er så glad i Hipp sin "frukt med fullkorn", tenkte jeg kunne prøve å lage noe lignende selv. Tenkte at kanskje lettkokte havregryn kan fungere. Må jeg forvelle de noe mer?
kinaputten Skrevet 12. august 2011 #2 Skrevet 12. august 2011 det fungerer fint det men du kan godt bløtlegge over natta, det frigir mere jern fra havregrynene.
desemberbaby10 Skrevet 13. august 2011 #3 Skrevet 13. august 2011 Jeg har tenkt at jeg ville gjøre det samme med frukt og havregryn. Men hva gjør du når du bløtlegger de? Bare lar de ligge i vann.. kokt vann eller?
kinaputten Skrevet 13. august 2011 #4 Skrevet 13. august 2011 trenger ikke være kokt vann og trenger ikke ligge over natta hvis man ikke vil
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 14. august 2011 #5 Skrevet 14. august 2011 Jeg bruker havregryn som jeg blander sammen med fruktmos, til mellommåltid av og til. Gjør ikke noe spesielt med grynene først, det trengs strengt tatt ikke siden de allerede er lettkokte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå