A_K Skrevet 12. august 2011 #1 Skrevet 12. august 2011 Hei! Flere som sliter med å komme i form etter fødsel? Hvor fort kom dere ned til "normalvekt" igjen? 13 uker siden fødsel her og jeg har fremdeles mage og er 6 kg unna der jeg var før graviditeten. Skylder på røykeslutten og at det er det som henger igjen. Har prøvd å trene litt, men synes enda der stikker vondt i operasjonssåret etter keisersnittet. Flere her som har tatt KS som opplever det samme? Bør man være litt forsiktig eller er dette noe som går seg til etterhvert?
Gjest Madolyn Skrevet 12. august 2011 #2 Skrevet 12. august 2011 Sliter med de siste 2 kiloene, men det er fordi jeg trøstespiser en del pga gutten som isolerer meg fullstendig og gir meg minimalt med søvn. Og så redd for å miste melka om jeg går ned mer, siden jeg er ganske slank til vanlig, og gutten har flaskenekt. Ser at magen er mer slapp enn før, men en vakker dag, når jeg får litt av livet mitt tilbake, så skal det VEKK. Hehe..
mastermind Skrevet 12. august 2011 #3 Skrevet 12. august 2011 Er ca 2 kg fra startvekta, men er lat, glad i snop og mat. Men nå som hverdagen er tilbake med barnehage for eldste skal det bli trilleturer igjen Rockeringen står fremme så det er bare å begynne.... jada
MissVaiper Skrevet 12. august 2011 #4 Skrevet 12. august 2011 Jeg gikk vel opp ca 20 kg. De første 13 kg forsvant de første dagene. Så sto det på stedet hvil i ca 4-5 mn. Gikk da ned 1 kg til. Etter 8 mnd begynte ting å skje. Da gikk jeg ned 4-5 kg på 2 1/2 mnd. Har enda par kg til jeg når vekta før graviditeten. Jeg hadde også ks, og den stikkingen fikk jeg høre er at såret gror. Litt stikking og kløe er altså normalt en god stund. Når det gjelder treningen så er det kjempefint, men det viktigste er å høre på kroppen. Stopp når det gjør vondt, og prøv å unngå de øvelsene enda en stund. Som regel blir det bedre og greier etterhvert.
Flaggermusa Skrevet 12. august 2011 #5 Skrevet 12. august 2011 Gikk opp 12 kg, 8 kg var borte den dagen jeg kom hjem fra sykehuset og 14 dager etter fødsel var jeg tilbake til startvekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå