Beibifot er blitt Storebror Skrevet 12. august 2011 #1 Skrevet 12. august 2011 Den ene dagen er det mega mye liv å bevegelse, kynnere og nedpress.... For så neste dag med total stillhet, er jo bevegelse. Men dagene er så ulike. blir liksom ikke helt klok på hva som skjer ) Ellers ha en strålende flott dag!! Her skal det nok en dag pines ute i sola
håpefull *er mamma* Skrevet 12. august 2011 #2 Skrevet 12. august 2011 Har vel ikke opplevd at det blir så regelmessig som annenhver dag, men variasjoner er det absolutt. Her er det stort sett veldig mye liv, så når en rolig dag kommer blir det veldig uvant. Har skjønt at jeg setter høyere krav til aktivitet i magen enn sykehuset gjør. Hadde senest i går en rolig dag, men hun kviknet til da jeg la meg, og i morges var hun i gang igjen. Rolig nå. Dette er egentlig ikke det aktivitetsmønsteret hun har pleid å ha. Jeg er nok ekstra var nå også, etter at det ble hørt ekstraslag hos henne sist mandag, selvom jeg har fått beskjed om at det ikke skal være noe å bekymre seg for.
Mamma4livet Skrevet 12. august 2011 #3 Skrevet 12. august 2011 Ja, her er det også store variasjoner. Ikke så regelmessig som annenhver dag, da. Jeg er 30 uker på vei. Noen dager er det romstering, spark, hikking osv. jevnlig hele dagen. Andre dager kan jeg kun kjenne litt romstering av og til. Tror nok det er helt normalt.
smona Skrevet 12. august 2011 #4 Skrevet 12. august 2011 Heisann Lillegutt i magen min varierer også en del på hvor aktiv han er i løpet av dagene.. Men har en mistanke om at det har en sammenheng i hvor mye jeg gjør i løpet av den dag. De dagene jeg stresser mye, og holder på med mye, er han veldig rolig.. Andre dager er det fest i magen hele dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå