smona Skrevet 12. august 2011 #1 Skrevet 12. august 2011 Okei, våknet halv seks i dag, og er plutselig skikkelig nervøs... Skal på ultralyd i dag for vekstkontroll, og kontroll av fostervannsmenge (da det var ved nedre normalgrense sist).. Er 38+4 i dag, og veldig klar for å så hilse på prinsen vår... .... Men, hjelp, hihi gruer meg plutselig litt til det man må gjennom før vi får hilst på han.. tviler på at jeg blir igangsatt i dag, men vet jo aldri Kanskje jeg blir liggende på sykehuset å føde istedet for å ha min planlagte jentekveld i dag Uansett håper jeg prinsen vår har det bra i magen, og at han har tenkt til å hilse på oss snart.. begynner å bli utålmodig nå Hvordan er det med dere andre her inne?
ninairen Skrevet 12. august 2011 #2 Skrevet 12. august 2011 Hei Så spennandes Jeg har også vert på flere ultralyden pga lite fostervann, nedre normalen jeg også.. Men sist jeg var der, i uke 36 hadde jeg normalt igjen Alt er bra med meg:) Bare irriterandes at jeg er våken nå Kunne gjerne tenkt meg å sove noen timer til.. men men Ellers er lillegull i magen veldig våken hele tia:) Begynner å bli utålmodig her også Lyst å møte lillegull snart Er "bare" uke 37+4.. Masse, masse lykke til:)
smona Skrevet 12. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2011 Er lov å begynne å bli utålmodig da da var det fra uke 37 selv jeg hihi... Prinsen vår hadde det veldig bra der inne. Han veide ca 3150, så begynner å bli stor... Også sa jordmor at han hadde masse hår på hodet hihi.. Utrolig at de kan se det Han lå helt perfekt til dersom fødsel skulle starte, så satser på at det skjer snart. skal inn på kontroll igjen på termin dersom det ikke har skjedd noe innen den tid, for var helt på grensen med fostervann nå... Men han er velkommen når som helst... Helst nå hihi.. Masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå