Kløna Skrevet 12. august 2011 #1 Skrevet 12. august 2011 Så var det min tur Jeg bruker ikke å få så mye respons på det jeg skriver her inne, men jeg må liksom dele det med noen likevel. Jeg er så lykkelig over å ha kommet så langt, og kan nå se lyset i enden av tunnellen. Min lille propell i magen er veldig klar for å møte verden tror jeg, og han er fæl til å presse nedover med hodet nå. Dette svangerskapet har gått over all forventning. Jeg har til nå gått opp 6 kilo, jobbet helt til uke 33, og ellers hatt et rolig svangerskap uten komplikasjoner. Nå håper jeg bare at resten forholder seg rolig og ukomplisert Nå er alt klart for lillegutt, men det er ennå 40 dager igjen til termin. Nå skal jeg kose meg med mann og storebror frem til fødsel, da vi ennå har flere uker igjen med ferie
Petrine +spire=❤ Skrevet 12. august 2011 #2 Skrevet 12. august 2011 Deilig at det går fremover og en aner lyset i tunnellen Det blir liksom litt sånn at alle sånne "merkedager" betyr mye Høres deilig ut å ha ett svangerskap som er så ukomplisert. Vet jo hvordan det kan være for har hatt det selv. Denne gangen har jeg fått alt tror jeg ( Men men snart i havn får jeg tro
ninairen Skrevet 12. august 2011 #3 Skrevet 12. august 2011 Gratulerer som høygravid ) Deilig når det begynner å nærme seg slutten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå