Petrine +spire=❤ Skrevet 11. august 2011 #1 Skrevet 11. august 2011 Om hva gjør jeg da??? Joda sitter oppe som vanlig Får ikke sove... Er så lei denne vandringen fra sengen til do til stuen og til sengen. Frem og tilbake hele veien.. Flere nattevandrere??
bamsemomsen Skrevet 11. august 2011 #2 Skrevet 11. august 2011 ja da jeg er oppe.. får ikke sove jeg heller... selv om jeg egentlig burde sove de siste nettene føre det lille nurket kommer men får ikke sove og sitter bare og kjenner etter vondter og håper at det skal skje noe
♥ Min engel ♥ Skrevet 11. august 2011 #3 Skrevet 11. august 2011 Jaa, jeg og er nattevandrer Har vært det i noen uker nå..Må vel innse at det blir slik frem til fødselen (7 uker igjen!!) Enten er det do-gåing, eller er det bekkenet, eller er det rett og slett kroppen som ikke vil sove! Ikke bare bare.. Glad jeg er sykemeldt, hadde jeg måttet jobbe hadde jeg vel sikker sett ut som en levende mumie hihi
Petrine +spire=❤ Skrevet 11. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2011 Huff ja det er slitsomt å gå sånn Jeg er så urolig i kroppen og hver gang jeg legger meg ned begynner tarsan i magen en runddans uten like. Og når han har funnet roen er det urolige ben som plager. Så våkner jeg av vondt bekken eller at jeg må på do... Tror jeg kommer til å få sove mer etter at babyen er født jeg... Håper bare det skjer noe snart! Er superlei og 6 dager over nå.
♥ Min engel ♥ Skrevet 11. august 2011 #5 Skrevet 11. august 2011 Petrine +spire=❤ : Ja, da kan jeg tenke meg at du er sliten og lei og bare vil ha knøttet ut Hehe.. Jeg skal nok klare å holde ut litt til, men merker det er slitsomt. Og jeg føler mini tar stor plass i magen allerede, så bevegelsene og hikkingen hennes om natten kjenner jeg godt. Og større skal hun bli Blir vel ganske ubehagelig på slutten kan jeg tenke meg? Krysser fingrene for at fødselen din kommer i løpet av natten eller morgendagen
totette* Skrevet 11. august 2011 #6 Skrevet 11. august 2011 samme her...ligger å vrir meg..føles som å ha lopper i blodet eller noe - og tilslutt blir jeg så irritert av å ikke få sove at jeg bare må stå opp. 3 natten på rad nå uten å få sove mer enn et par timer..det er så frustrerende!! Også blir jeg enda mer irritert når sambo ligger der ved siden av og sover så søtt..grr..blir tussete av søvnmangel snart..får ikke sove noe særlig på dagtid heller. Kan ikke huske at det var så ille forrige svangerskap..men kanskje det bare er meg som husker dårlig
♥ Min engel ♥ Skrevet 11. august 2011 #7 Skrevet 11. august 2011 JA! Jeg og blir irritert på samboer som ser ut som "tornerose" der han sover så vakkert!!! Mens jeg puster og peser og ser ut som ett troll som skal kverke han hver gang jeg må ut for å tisse
2011 Skrevet 11. august 2011 #8 Skrevet 11. august 2011 Jeg la meg for en time siden og plutselig kjente jeg at det "kom noe ut av meg". Det var ikke mye, men siden hodet til bebbisen ikke er festet så bestemte jeg meg for å ringe ullevåll og da sa jordmoren at jeg skulle ta på ett bind og ringe tilbake om en times tid. Kjenner det kommer bitte litt ut nå og da, men det er så lite at jeg tviler på at det er fostervann... Har noen av dere opplevd noe av det samme? Så jaja, da sitter jeg her i mørke natten da, mens samboer sover de søteste drømmer!
totette* Skrevet 11. august 2011 #9 Skrevet 11. august 2011 tja..man får jo ekstra mye utflod mot slutten..kanskje det bare er det? hvis det ikke etterfølges av mer vann, blod eller rier, så er det sikkert bare det:)
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 11. august 2011 #11 Skrevet 11. august 2011 flott de er flere. jeg våknet for å tisse. men kroppen fikk vist helt anfall etter de. svetter på hender og føtter, fryser på kroppen, halsbrann fra helvete, urolig mage. og skikkelig uro i kroppen.. 12 dager til ul termin 9 til mens så for all del bare kom. men kjenner meg ikke helt klar i dag armene er liksom som rett før man får sene betennelse hatt de i to dager, kan komme når som helst, sitter, står, sover osv skjønner ikke noe jeg
totette* Skrevet 12. august 2011 #12 Skrevet 12. august 2011 har også sånn med armene! kommer spesielt på kveldene når jeg skal prøve å sove..skikkelig ubehagelig. Spurte legen om det på forrige kontroll og hun sa det var vanlig på slutten for man er hoven og det klemmer på nervene..går over når man har født..mager trøst akkurat nå, men...
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 12. august 2011 #13 Skrevet 12. august 2011 vel godt å vite andre har de også i grunn hmmm nei skjønner ikke dette, ikke rier eller noe bare sånn teit uggen følelse.. skal de skje noe får de skje ordentlig. ellers ville jeg helst sovet. siden 2 åringen er vel oppe i ok tid i morgen og sover lite på dagen men men... skal ikke klage. sikkert de som har de verre enn meg..
Petrine +spire=❤ Skrevet 12. august 2011 Forfatter #14 Skrevet 12. august 2011 <3 Min engel <3: Ja det er rart det er plass til de inni der. Nå føler jeg meg helt sprengt hehehe. Er nok sikkert ennå plass, men det kan ikke være mye ledige hulrom igjen der inne hehe Jeg er ganske ukomfotabel kan en si og håper virkelig at knøttet vil komme ut å hilse på snarest. Altså det er nå rart med det, dagene går nå på ett vis, men jeg syntes nettene er slitsom. Har du lenge igjen du?
Petrine +spire=❤ Skrevet 12. august 2011 Forfatter #15 Skrevet 12. august 2011 2011: Fått vite noe mer?? En kan jo ihvertfall ikke sove om en tror at noe skjer hehehe. Hatt mange sånne netter jeg, men det har desverre ikke bltt noe mer Hvor langt er du?
smona Skrevet 12. august 2011 #17 Skrevet 12. august 2011 bah... Vet hva du mener.. Jeg har riktignok sovet litt godt i natt, men da skal jeg jo så klart våkne halv seks for ikke å få sove igjen
Undretrollet Skrevet 12. august 2011 #18 Skrevet 12. august 2011 Huffda damer, så trasig natt dere har hatt... Jeg sover bekymrinsverdig godt for tiden, og siden jeg med de to andre har sovet elendig den siste mnd, med masse lureri på natta, så er jeg redd denne kanskje har ment å være der lenge enda ..Har jo omtrent ikke en eneste vond kynner på natta jo!! Men glad for å få sove, så klart! Skal på kontroll idag, satser på at det er den siste siden termin er på tirsdag.
Petrine +spire=❤ Skrevet 12. august 2011 Forfatter #19 Skrevet 12. august 2011 Jippi jeg har sovet i hele 3 timer nå hahaha Våknet kval og ekkel da. Nå prøver jeg å få i meg litt tørre kjeks for å se om det hjelper litt. Skal også på kontroll i dag og nå MÅ legen sende meg videre! Godt det er noen som sover godt Har jo så mye å si for alt egentlig. Jeg tror jeg har 1 natt på ca en mnd der jeg sov i 7 timer. Fikk jo halt sjokk når jeg våknet hehehe Lykke til på kontrollen i dag Undretrollet
knerten09+ knerteline11 Skrevet 12. august 2011 #20 Skrevet 12. august 2011 Her er det myyye nattevandring ja. Når jeg endelig sovner så våkner jeg gjerne innen 1 time. Er så urolig i hele kroppen, så akkurat som kroppen ikke har ro på seg til å sove. Får som regel sovet et par timer på morgensiden. Mannen leverer knerten i bhg, så da slipper jeg å stå opp. Har ei bok klar på nattbordet, så blir mye lesing i et forsøk på å lese meg i søvn. Er såååååå lei nettene nå. Kan ikke huske sist jeg sov ordentlig ei hel natt. Tror ærlig talt det faktisk blir mer søvn med nyfødt baby i hus.
Undretrollet Skrevet 12. august 2011 #21 Skrevet 12. august 2011 Takk for det, Petrine Grusomt å sove så dårlig som du gjør, jeg har hatt det akkurat likt med de to første. Satt på nett halv natta. Man blir jo så sliten!! Be jordmora om å få en natt med sovemedisin,det fikk jeg sist og dagen etter ble tøtta født;) Tror det var litt fordi jeg fikk slappet av, og litt pga brystvortestimulering... hihi har vært på kontroll nå, og alt ser sååå bra ut... Det vil si ingen tegn til fødsel... hehe... Fint blodtrykk, fin urinprøve, hodet bevegelig og høyt oppe. Åhhh... jeg blir matt!! MEN hun trøstet meg med at det er nr tre og denne gangen "lurer" den meg nok med å komme helt plutselig, og at det kan like gjerne skje i natt som om en uke. Vi får sjå Du får oppdatere når du har vært på kontroll, håper de sender deg videre nå, du får sette deg ned og felle noen tårer så de ser hvor lei du er!! Lykke til!
Petrine +spire=❤ Skrevet 12. august 2011 Forfatter #22 Skrevet 12. august 2011 Så flott å høre at alt er bra Det er jo det viktigste tross alt ) Den uvssheten om når ting skjer er jo det verste. Pyton å gå sånn å vente Jeg har bare gått til legen denne gangen så har desverre ingen jordmor.. Men skal nå klare å holde ut i noen få netter til, men da!!! Hehehe.
2011 Skrevet 12. august 2011 #23 Skrevet 12. august 2011 Hei =) Jeg gikk og la meg kl 0200. Det kom ikke noe mer, men idag har jeg hatt vanvittig mye kynnerer! Jeg er så utålmodig, men har jo "en stund" igjen til termin. Er snart i uke 37!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå