Gå til innhold

Jeg er helt fulstendig kvisefri - etter fire dager

Anbefalte innlegg

sett ut som et forferdelig pizzastykke. Kjøpte proactive. Har brukt det i fire dager, og nå er jeg HEKT kvisefri. Har noen hudormer på nesa, men bare ca. 10% av det jeg hadde før. Vet at det sikkert ikke hjelper for alle, men jeg er så fornøyd at jeg har grått flere ganger i dag (ja, og se ut som et pizzastykke i en alder av 32 er ikke kjekt)

tenkte jeg bare skulle tipse de som evt. sliter med det samme.

Fortsetter under...

Annonse

Det funket her i alle fall. Jeg bestilte fra proactive.com (skal visste være bedre enn det som selges via tvshop, men det vet ikke jeg.). Fikk tre tuber som skal brukes morgen og kveld, og en slags maske du skal bruke to ganger i uka, den har jeg ikke prøvd ennå. I dag var første gangen jeg ikke måtte sminke meg i stykker før jeg gikk ut blandt folk. Huden min er kvisefri, og føles myk som en babyrumpe! hadde ikke trodd det skulle fungere, for etter min erfarieng er det de ferreste som faktisk funker.

Den pakka jeg kjøpte skal vare i to mnd. og kostet 499.

Aner ikke om man må fortsette å bruke det i evigheten, men om det fortsetter å virke sånn som det har gjort hittil, så gjør ikke det meg noe. 250kr i mnd betaler jeg glatt for å få dette ut av verden.

Man kan forresten angre kjøpet og få pengene tilbake om man har brukt det i 60 dager og ikke har fått ønsket resultat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...