Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #1 Del Skrevet 11. august 2011 Ser flere ønsker jente sex, jeg tenner kun på gutter.Men ser flere innlegg med jenter ,som tenner på andre jenter..Lurer på om dere er bifil,eller streit?? Her er en link jeg fant,som jeg kopierte opp .. " Ligger å fingrer klitten min mens jeg fantaserer om å slikke ei våt deilig fitte. Mmmm, kunne putte en finger inn i fitta og slikke vilt rundt klitten. ååå så kåt jeg blir. har så lyst på jente sex" Må bare si,at jeg aldri kunne ha funnet på dette..Ærsj.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143470539-jentesex-er-det-in-for-tiden-eller/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #2 Del Skrevet 12. august 2011 Altså.... Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva som er "in", men det er klart at når det blir mer akseptert å snakke om det, så snakker folk om det, hvilket igjen gjør terskelen lavere for å gjennomføre. Når det er sagt, så tror jeg de aller fleste som snakker om jentesex på forum lar det bli med praten og fantasien. Jeg var streit og i et heterofilt forhold da jeg så smått begynte å fantasere litt, men jeg hadde ikke planer om å gjennomføre. Da jeg var 22 og singel overrasket jeg meg selv. En bifil venninne kom med et noe freidig forslag, hvilket førte til at jeg gjorde fantasi til alvor. Jeg endte med å falle hodestups, og halvannet år senere er vi samboere og veldig lykkelige. Det er mange heterofile kvinner som fantaserer om jentesex. Noen av disse har utelukkende fantasier, noen vil sette pris på jentesex, mens noen kunne potensielt forelsket seg i en jente hvis den rette skulle dukke opp (selv om de færreste tror det er mulig). Andre igjen tenner ikke på det i det hele tatt, selvfølgelig. Jeg tror ikke folk fantaserer om jentesex fordi det er "in" - seksualitet har neppe noe med trender å gjøre. Derimot er det åpenbart at samtaleemnet gjør at flere oppdager at det tenner dem, og at flere dermed bestemmer seg for å gjennomføre. På den måten blir både temaet og fenomenet i seg selv mer vanlig og får bredere aksept. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143470539-jentesex-er-det-in-for-tiden-eller/#findComment-143470766 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå