Gå til innhold

babyklær ønskes kjøpt til vinteren!!: )

Anbefalte innlegg

Jeg venter en liten gutt i desember, og da tenkte jeg om det er noen der ute som selv har fått gutt på vinter og som vil kvitte seg med klær?

Vinterklær hos babyer har ikke kommet enda, og jeg vil være tidlig forberett: ))

Er kjempe intressert!!: ))

Fortsetter under...

Ikke kjøp noe særlig vinterklær i de minste str er mitt råd. JEg har selv to sommerbabyer etterfulgt av en vinterbaby. Hadde kjøpt i tykke dresser til han og halvtrykke dresser, i tillegg til ulundertøy.

Ullundertøyet fikk jeg brukt, men faktisk ikke så mye.

I stedet kjøpte jeg meg en dunpose til å ha i bilstol, OG DET ER DET BESTE KJØPET JEG NOEN GANG HAR GJORT TIL BABY!!

Ble visst ikke ferdig før jeg trykket på lagre ved uhell hehe.. Ved å ha en slik dunpose trenger du ikke kle på babyen mer klær. Den trenger kun vanlige inneklær på seg, før du setter den i posen. Enten det er i bilstolen eller i vogna. Posen er utrolig varm og god og kan snøres sammen i halsen. Kun en god vinterlue nødvendig er min erfaring. Det er vanskelig å kle på de små for mye klær, for de er svært lite samarbeidsvillige. Jeg snakker da først og fremst om str 50 og 56, men også 62 om du får en stor baby.

Så mitt råd, kjøp en dunpose (jeg hadde odenwalder babynest for bilstol), kjøp et par sett med ullundertøy i de små størrelsene (husk at de dyre merkene kan være litt små i størrelsene), en vinterlue og ikke noe mer vintertøy. For meg var det mer enn nok med to sett ullundertøy i hver størrelse, det var ikke så ofte det var behov for å bruke, da posen er ekstremt varm og god :-)

Lykke til uansett hva du finner som beste løsning!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...