Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #1 Skrevet 11. august 2011 Har så lyst på en!! Finnes de i små som jeg kan ha på kjøkkenbenken eller er det bare store?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #2 Skrevet 11. august 2011 Elektrisk takke kjøper du i hvilken som helst hvitevareforretning. Elkjøp, Expert, Euronics, Lefdal.... You name it!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #5 Skrevet 11. august 2011 Jernia og slike steder. Alle med hvitevarer og respekt for seg selv, selger slikt. Jeg har elektrisk takke, og bruker den vel egentlig bare til flatbrød og lefser. Min passer på komfyren(føttene kan plasseres på platene), slik at den står under viften
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #6 Skrevet 11. august 2011 Haha, sikkert derfor jeg ikke fant noe når jeg lette på nettet da..
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #7 Skrevet 11. august 2011 Det hørtes stort ut:/ har ikke allverden med lagringsplass på kjøkkenet
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #8 Skrevet 11. august 2011 om du ikke har stor plass fungerer det akkurat like fint med en stekepanne altså! med mindre du skal bake lefser, men da må du jo ha en stor takke... jeg steker sveler på stekepanne, det går jo litt lenger tid, men har en ikke plass, så har en ikke plass! det tar også opp vanvittig plass i lagring!!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #9 Skrevet 11. august 2011 Jeg har en takke som ikke er elektrisk Tar veldig liten plass (ca 3 cm høy kanskje? Men litt stor i diameter. Men, likevel slik at den kan ligge i nederste skuff på komfyren uten å ta plass:)) Den er kjempekjekk. Jeg kan bruke den på komfyren eller på grillen eller på et bål etc etc )
Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #10 Skrevet 12. august 2011 Søk etter Meteor steketakke, de har to str. Genialt!! Jeg har den største, og har den fint på kjøkkenbenken under bruk.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #11 Skrevet 12. august 2011 Det finnest steiketakker som er tynne og som ein brukar på kokeplate. Dei tek ikkje så stor plass, men har jo heller ikkje så stor steikeflate. Eg har Meteor elektrisk steiketakke, og kan lage mange sveler på ein gang (Men plass i kjøkkenskapet, det tek den)
Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #12 Skrevet 12. august 2011 http://www.jernia.no/k/ki.aspx?sku=608975 Ei slik var det eg meinte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå