Gå til innhold

Når kommer el etter ma??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei,har blødd litt i en ukes tid, å legen kunne bekrefte ma idag. skal ha utskrapning i morgen, men kjenner jeg er veldig klar for en ny graviditet. noen som har blitt gravid rett etterpå? er dette farlig? når kommer el, regnes dette som en mens? tuuusen spørsmål...

takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke svare på spm dine dessverre, men ville bare gi deg en stor klem:-) Håper det går "bra" med deg.. (så bra man kan ha det under de omstendighetene).

Håper du blir gravid raskt igjen og at vi ses på 1.trimester igjen snart!! :)

*klemmer*

Skrevet

Trist å høre at du opplevd en MA. Håper det går greit med deg. Da jeg opplevde det, fikk jeg beskjed om at hvis du er klar sånn rent psykisk, så er det ingenting fysisk i veien for å bli gravid igjen med en gang. Jeg ble anbefalt å vente til etter første mens, da slimhinnene er ganske skjøre etter en utskrapning. Det kan føre til at egget ikke fester seg skikkelig og at det løsner igjen. Vel og merke KAN føre til. Etter en mens er alle slimhinnene fine igjen.

Jeg fikk el 15 dager etter utskrapninga, men det kan variere veldig. Jeg hoppet over i 4 pp i dag, etter MA'en. Så ingen erfaring med å bli fort gravid igjen.

Ønsker deg lykke til i morra og med videre prøving:) Klem til deg.

Skrevet

Tusen takk for støttende ord Jubeldumbo<3marsbaby2012<3 !!! det hjelper på med støtten vi har rundt oss. lykke til i svangerskapet, så håper jeg vi ses snart igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...