Madam-mim Skrevet 11. august 2011 #1 Skrevet 11. august 2011 Er andregangs, og hadde masse kynnere og murringer forrige gang også de siste ukene. Da fødte jeg 2,5 uker før termin. De siste dagene har jeg hatt masse kynnere på kvelden når jeg setter meg ned, og veldig vond rygg. Kjenner og veldig nedpress, og kynnerene kommer kommer regelmessig. I kveld er det veldig vondt kjenner jeg. Flere som har hatt dette mange uker før termin?
miepia30 Skrevet 11. august 2011 #2 Skrevet 11. august 2011 jepp, er også andregangs, er nå 35+3 og har hatt heftige kynnere i noen uker nå. Og mye verre de siste dagene, murrer nå mer som mens og sitter også i korsrygg. Innimellom kommer det tett i tett, hvert 3 min og varer 1 min så det er nesten så jeg tror det er rier. Forundrer meg ikke om jeg går rundt med en moden livmorhals og et par cm åpning, men det har ikke kommet noe slim eller blod ennå. Og det blir jo ikke gjort noe for å stoppe fødsel ettersom jeg er over 34 uker så da er det ingen vits i å sjekke hvordan det er med livmorhalsen siden det ikke får noen konsekvens.
spar ess Skrevet 11. august 2011 #3 Skrevet 11. august 2011 Eg er òg andregangs, og har hatt det på nett same måte som du skildrar to kvelder på rad no. Er 35+5 i dag. Kan ikkje hugse at det var slik med fyrstemann. Fødte 12 dagar på overtid sist gong, så eg kan jo håpa at det blir litt før termin denne gongen.
Madam-mim Skrevet 11. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2011 Godt vi er fler da:) Får satse på at det er noe modning på gang. Må si jeg er spent på om jeg føder flere uker før termin denne gangen også.
miepia30 Skrevet 12. august 2011 #5 Skrevet 12. august 2011 jeg fikk i uke 38 forrige gang, og det kjennes ikke ut som denne frøkna holder seg inne noe lengre enn det. Det som er litt dumt er at alle kynnerne gjør at jeg føler det skjer snart, så jeg har innstil meg på at hun kommer lenge før termin. Og om hun da ikke gjør det så kommer det til å bli en tålmodighetsprøve uten like. Er 35+4 i dag og tenker at hun kommer om 2 uker, men hjelp det er jo 4 uker til termin, og i verste fall er det jo 6 uker igjen! Skrekk og gru.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå