Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Skal starte med nesespray snart. Hvilke bivirkninger får enn? Er det noen som får bivirkninger av sprøytene.

Har også hørt at en blir dårlig av smertestillende enn får på uttaksdagen av eggene . Stemmer det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Veldig vanlige bivirkninger av nesesprayen er hetetokter, hodepine og humørsvigninger, men ikke alle får disse bivirkningene. Jeg har hatt 3 forsøk med nesespray - første gangen gikk det helt fint, de 2 andre gangene var jeg ei heks! Men det gav seg litt da jeg begynte på sprøyter. Har ikke hatt noen bivirkninger av sprøytene. Det blir jo litt fullt i magen etterhvert, men sånn blir det jo når det skal modnes flere egg.

Jeg har ikke blitt dårlig av medisinene jeg har fått ved uttak, men det er jo individuelt hvilke medisiner man tåler og hvor mye.

Lykke til!

Skrevet

Takk for svar. Skulle jeg bli en heks i to uker så får jeg prøvd det også.... Så lenge jeg ikke blir svimmel og kvalm.

Hvilket sykehus har du vært tilknyttet til? Jeg er til riksen, har aldri prøvd den type smertestillende før. Men vet jo at det er endel som klager over svimmelhet og kvalme.. Men smertestillende sitter jo heldigvis ikke i kroppen for lenge...Så klarer vel uttaket også skal du se..

Skrevet

Du kan spørre etter kvalmestillende og det får du på Riksen. Uttaket går helt fint med den smertestillende du får der. (hjalp ihvertfall meg) Jeg var så heldig at jeg ikke hadde noen bivirkninger på spray ei heller med sprøytene. Satte inn 2 egg søndagen :)

Lykke til!

Skrevet

Jeg var svimmel og kvalm av nesesprayen også :P Og fikk ikke sove godt om natta og var helt utslitt på dagstid ettehvert så sykmeldte legen meg.

Når jeg nevnte ved uttak at jeg kan reagere med oppkast og kvalme på morfin så sa hun at det var så småe doser at det skal gå bra. Og det gjorde det. det eneste som var etter uttaket var at jeg sov i 24 timer uten å røre på meg :P Men dagen etter hadde jeg sikkert fått dei medisinar ut av kroppen min. Da var bare magen øm som er jo normalt etter dettte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...