Gå til innhold

dere som slet med å få i gang morsfølelsen med nummer en, hvordan var det med nummer to?

Anbefalte innlegg

Jeg brukte noen måneder på å få fram den helt store morsfølelsen. Syntes gutten min luktet rart og så rar ut.. Jeg hadde stor ansvarsfølelse, og masse omsorg, men altoppslukende kjærlighet tok tid...

Nå er jeg gravid igjen, og lurer på om det vil bli likt denne gangen. Hvordan har det vært for dere? Kan det være sånn at når morsfølelsen er "vekket" på en måte så går det raskere med neste mann? ;-)

Fortsetter under...

Husker ikke helt hvor lang tid det tok med nr 1, men iallfall noen uker. Var så merkelig å pluselig være mor. Følte det unaturlig å kysse på henne. Fikk selvsagt masse kos, men... Med nr 2(og for den saks skyld også nr 3), så var det der fra første sekund. Da "visste" jeg hva det innebar å få baby;)

Tok lang tid før den store morsfølelsen kom med førstemann. Med barn nr 2 kom den raskere. Husker jeg tenkte slik som deg jeg også. Kommer det til å ta like lang tid å vekke morsfølelsen? Men, gikk kjappere med nr2;.)

Lykke til med andremann;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...