Gå til innhold

hvor tett mellom søskene anbefaler dere?

blomsterpiken<3 spire i magen

Anbefalte innlegg

Synes dette er kjempe vanskelig... jeg vingler hver eneste dag mellom å få barn igjen nå, eller vente... driver egen butikk så er kanskje det som tynger.... lillegutt er nå 1 år og det var ikke lett å få til han.. så er kanskje bare å begynne igjen?

Mannen er i alle fall kjempe verpesyk, FAKTISK!!!

Noen som har en fasit,så hadde jeg vært takknemlig :P

Fortsetter under...

Noen synes det er greit å starte når eldstemann er 1 år, da vil det bli 2 år imellom, og ungene vil ha god glede av hverandre.

Jeg synes det er for lite.

Jeg ønsket at 1. mann skulle få lov til å være liten. Jeg opplevde at det var god forståelse for at mamma var dårlig pga baby i magen. 1. mann kunne forklare hva som var galt -noe som gjorde problemløsning mye bedre. Det var ikke noe problem å forklare at mamma skulle på sykehus for at babyen skulle komme.

Det var også herlig at bleieperioden med 2 barn ikke varte så lenge -kun 4 mnd med 2 bleiebarn...

Jeg synes det perfekte er 3 år mellom, da er nr 1 mer klar for å bli "stor" og han syntes det var stas å få være med på første bleieskift hjemme, gi grøt første gang, og gi middag første gang...Han hadde også utbytte av det... Nå er det 4 og 7 og er gode venner, men storebror er likevel storebror og kan hente i barnehage og begge er kjempestolte når storebror henter i barnehage..

Men, det er vanskelig å planlegge når ungen skal komme, her kom nr 1 på 1 forsøk, nr 2 på 2. forsøk og nr 3 på 3. forsøk (hadde en sa) og det er klart at da er det litt lettere å planlegge aldersforskjell...

Lykke til

takk for svar :) ja har så utrolig lyst til at vi ska bli gravide på egenhånd denne gangen <3 det hadde vært drømmen.. så tror vi bare koser oss og ikke peser med det.. så kanskje vi er heldige at spiren sitter etterhvert :) og vi har jo egentlig alltid sagt at 2 år i mellom er fint.. men det får jo da tiden vise :P også tar vi den legetimen vi er tildelt for å se hva gynekologen sier :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...