pcoskona,gutt10?12 Skrevet 11. august 2011 #1 Skrevet 11. august 2011 andre som har brukt provera for å få menstrasjon,også brukt pergo?? fikk utskrevet provera pga mye magesmerter,også fant vi ut at vi ville ikke vente likevel med å prøve på nr 2.. så, er ferdig med første provera kur å venter og venter på TR som aldri kommer hvor lenge måtte dere vente før tr kom etter endt provera runde??
Dompap87 Skrevet 13. august 2011 #2 Skrevet 13. august 2011 Jeg gikk på Provera for å få satt i gang en menstrasjon. Fikk beskjed om at den ville komme 2-5 dager etter endt kur. Men den kom ikke, og har enda ikke kommet, og nå er jeg halvveis i svangerskapet ;-) Jeg leste en del om det, og det sies at før i tiden brukte de provera som graviditetstest. For dersom blødningen ikke kom, betydde det at du var gravid, noe som jo stemte med meg. Har du sjekket deg?
Murmelina*August-Baby i Magen* Skrevet 13. august 2011 #3 Skrevet 13. august 2011 Jeg tok provera i ti dager, og en 11.dagen kom blødningen, men ikke sett noe til tanta siden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå