Tsb Skrevet 11. august 2011 #1 Skrevet 11. august 2011 Sikker mange som er i slutten av svangerskapet nå, er selv i uke 37 nå.. å er bokstaveli talt DRIT LEI! har vært en super svangerskapsperiode, men nå vil jeg ha lillegutt ut, å i mine armer..! er ikke lei bare for at jeg vil ha han ut, men også pga alle plager å div som har fulgt med! bl.a. søvnmangel på natta, vil heller ligge å se på nusket å ikke få sove! Så det jeg lurer på, er rett å slett, har dere jenter noen råd om hvordan jeg kan "starte" dette? har prøvd dette med å stimulere brystvorter noen ganger, men har bare resultert i svake kynnere.. Sex er også prøvd, var igrunn en vond opplevelse.. men for all del, er det noen stillinger eller noe annet spesielt som går ant å prøve, så er jeg åpen for forslag.. Ikveld tenkte jeg å prøve med en ganske varm dusj! noen sier det hjelper, mens man stimulerer brystene.. hvem vet, kanskje det funker! Og til dere jenter som mener at babyen har det best inni meg inntil videre, og at han kommer når han er klar.. er klar over det, så det trenger jeg ikke råd om
Petrine +spire=❤ Skrevet 11. august 2011 #2 Skrevet 11. august 2011 Her har vi prøvd det meste. Sex, varm dusj, varmt bad, stimulering av brystvorter ja you name it! Enda sitter jeg her, 5 dager på overtid Har vel forsont meg med tanken om at han kommer når han er klar etter å ha prøvd de fleste kjerringråd uten hell... Så kan desverre ikke hjelpe deg
maimora Skrevet 11. august 2011 #3 Skrevet 11. august 2011 Hei! Skjønner godt at du er lei, er dritt lei selv, og er bare kommet til uke 32+5. Koslig å være gravid, men alle disse plagene er jo et mareritt. Sist svangerskap slet jeg med maserier, som ikke førte til noe som helst, var inne på sykehuset i uke 36, og da sa jordmora at vi skulle prøve en heftig runde i senga, vet ikke om det var det som satt det i gang, men 3 timer etterpå gikk vannet. Vil du ha detaljer skal du få det, haha. Det vi gjorde var at jeg sleit så mye med halsbrann, så vi hadde satt senga helt inntil veggen slik at jeg kunne delvis sitte å sove, jeg "satt" liksom oppi hjørnet mens vi hadde sex, med puter under ryggen, jeg kneip igjen etterpå slik at det ikke kom noe ut på en stund. Vi holdt på ganske lenge, åh herregud er ikke helt meg å skrive alt det her, men det resulterte ihvert fall i flere orgasmer for min del, som skal være fint for sammentrekningene, nå fikk jeg ikke rier da, bare vannavgang, så vet ikke om det har noen betydning. Etterpå stimulerte jeg brystvortene i ca 20 min. Det var skikkelig vondt men det har du kansje erfart siden du allerede har prøvd det
cheni Skrevet 11. august 2011 #4 Skrevet 11. august 2011 Sex har funka 3 ganger på meg, med kynnere rett etter som har gått over i rier etter noen timer Har fått i uke 37 og 38.
cheni Skrevet 11. august 2011 #5 Skrevet 11. august 2011 og varm dusj har fått fortgang i riene hver gang
maimora Skrevet 11. august 2011 #6 Skrevet 11. august 2011 Kom på at jeg leste her inne en artikkel om at sex 3 ganger på rad skulle funke, men om det er ment 3 dager på rad, eller 3 ganger på samme dag vet jeg ikke. Du kan jo prøve å søke det opp her eller google det
Petrine +spire=❤ Skrevet 11. august 2011 #7 Skrevet 11. august 2011 Vi var også usikker på om det var 3 ganger etterhverandre eller 3 dager på rad, så vi prøvde begge deler vi hehehehe. Ingen effekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå