Gå til innhold

Hvordan si nei til en invitasjon?

Anbefalte innlegg

Min venninne skal ha et klesparty. Jeg ble invitert, og sa at den aktuelle dagen helt sikkert passet.

Nå har jeg sjekket litt på nettsiden til firmaet som selger klærne, og jeg ser helt at dette ikke er min stil. Synst vel at klærne er direkte stygge.

Hva sier jeg nå til min venninne? Vil jo ikke såre henne. Hun er jo helt i fyr og flamme over dette fantastiske selskapet. Jeg ser ikke vitsen med å gå når jeg ikke skal ha noe.

Hva sier man?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143469391-hvordan-si-nei-til-en-invitasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er da ikke noe vanskelig. Du sier bare som det er, at du har kikket på nettsiden og at dette ikke er klær i din stil og at du synes det er dumt å gå når du ikke skal ha noe.

Det har aldri vært kjøpetvang på noen party som jeg har vært på, så om du har lyst til å gå bare for selskapets skyld, så kan du gjøre det med god samvittighet. Men du kan jo selvfølgelig oppføre deg hyggelig og trenger ikke å buse at at du synes alt ser fælt ut. (Ikke at jeg tror du gjør det altså, selv om jeg har opplevd det også)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...