Gå til innhold

Hva gjør dere på planleggingsdagene til SFO?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Enten tar samboeren fri, jeg bytter min fridag så det passer, jeg tar avspasering om jeg har jobbet overtid andre dager eller besteforeldre passer. Feriedager tar vi ikke, det slipper vi heldigvis. Med en på sfo og en i bhg måtte vi isåfall ha brukt nesten to uker av ferien på planleggingsdager!!

Det er litt forskjellig.

Noen ganger passer det sånn at de kan være med mannen min på jobb, det avhenger litt av årstid og hva han driver med akkurat da.

Noen ganger tar jeg eller mannen en fridag (har begge mulighet til å ta velferdspermisjon uten lønn).

Noen ganger har besteforeldre muligheten til å hjelpe.

Det ordner seg som regel. Ved fullstendig krise kan de bli med meg på jobb også, men det har vi ikke trengt hittil.

1 bestemor som kan trø til. Av og til ei tante, og i noen tilfeller noen gode venner.

Hvis alt skulle gå skeis, så har jeg kunne byttet jobbedag, da jeg jobber 80%.

Akkurat idag har jeg rett og slett tatt en sykedag.....Bare fordi jeg er drittlei av å kjøre, bringe, plassere og bytte jobbedager i fleng. Drittlei av å få kabalen til å gå opp:-(

Går liksom ikke opp når skolen har 8 uker feire og man selv har 3.......

Kjenner for øvrig ikke snev av dårlig samvittighet engang;-) Føler jeg har strevd lenge nok med å få karra meg på jobb. Blir med denne dagen da, har fått ordna meg imorgen.

Og - ja, vi har ikke SFO hos oss, så derfor sliter vi litt der....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...