12Januarspire Skrevet 11. august 2011 #1 Skrevet 11. august 2011 El er det bare ønsketenkning?? Disse er bare noen av testene jeg har tatt, :-P http://barnimagen.no/content/view/thumbnail_user/598070
rose 85 Skrevet 11. august 2011 #3 Skrevet 11. august 2011 Ja, disse testene ser veldig positive ut... Gratulerer..
stoltmamma_86 Skrevet 11. august 2011 #4 Skrevet 11. august 2011 Disse ser positive ut ja ) Gratulerer
Mother Gothel Skrevet 11. august 2011 #5 Skrevet 11. august 2011 Jeg ser et veldig positivt resultat! Gratulerer
embla28 Skrevet 11. august 2011 #6 Skrevet 11. august 2011 ingen tvil om at disse er positive nei. Gratulerer så mye!
12Januarspire Skrevet 11. august 2011 Forfatter #7 Skrevet 11. august 2011 Takk alle sammen Skal bevege meg HELT over til 1 trimester nå jeg, for jeg hørt at noen kunne ta det "ille" opp alle spørsmålene mine noe jeg over hodet ikke ville for dere har vært en kjempe støtte for meg de 2 årene jeg var prøver, så om jeg har gjort tiden vanskligere for noen med mine spørsmål, så beklager jeg, fra bunnen av mitt hjerte.. Masse lykke til til alle <3 ****_*******-********_****** ********Babystøv********_******** **************til dere********'**' ******************************* *******************************
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 11. august 2011 #8 Skrevet 11. august 2011 nei slutt a, du får komme deg inn på tråden våres hehe. sitter her å ler litt for meg selv, iste??? guuud tenkte jeg,kanskje vi ikke kan drikke det:) er jo så koselig å lese spørsmålene dine (selv om ikke jeg veit svaret da hehe) første gang jeg fikk positiv test,ble jeg så forfjamset at jeg dro av gårde i pysjen, mitt på vintren, inn på ett stooort kjøpesenter for å kjøpe test haha. så ikke bry deg så mye om hva andre skriver hvis det er noe negativt <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå