Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen gode tips for rask oppvarming av mme? Både på tur, dagen og natten! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varmt vann på termos, kaldt vann i en flaske og en Avent posjonsdeler. : )) Mix kaldt og varmt vann til riktig temperatur og hell i pulveret. Da har du 3 måltider "ferdig" til enhver tid. Har prøvd det meste og absolutt det som er lettest synes jeg.

Skrevet

Vi gjør det samme som Lirest. Synes også det er det klart enkleste og raskeste.

Gjest happyfeet<3
Skrevet

Kan jeg spørre hva en avent porsjonsdeler er...? og hvor man får kjøpt det?

Vi har kjøpt Avent sin flaske og matvarmer, har ferdig kokt vann i kjøleskapet og heller i flaskene og setter flaska i varmer´n og ferdig på noen minutter. (Har ikke micro så syns denne varmer´n var verdt å kjøpe siden vi kan bruke den til middagsglass osv senere).

Skrevet

Avent porsjonsdeler en en rund boks som inneholder 3 kammere hvor du posjonerer opp mme. Har en liten åpning på toppen som kan åpnes og lukkes og når et kammer er tomt så bare vrir man lokket til neste kammer. Den er helt genial! : )) Jeg kjøpte den på babyshop men tror også at enkelte dagligvareforretninger også har den.

Jeg har både micro og flaskevarmer og prøvd dette, men synes det går fortest og er aller enklest å ha varmt vann på termos og ferdig kokt vann i kjøleskapet men dette er selvfølgelig individuelt.

Skrevet

Takk for svar :) Vannet står på badet om natten, så det "kalde" vil bli romtemperert, men det har vel ingen betydning! :)

Skrevet

Vi gjør på samme måte som Lirest. Men vi må ha malt i. Vi koker vann, har på flaske, har i malt mens det avkjøles. Når vi skal bruke den blander vi med kokt varmt vann fra termos.

Skal jeg ut har jeg varmt vann og malt på ei flaske, setter i termo delen på stellevesken. Da er det som regel passe når hun skal ha mat. Skal vi på lengere turer har jeg en termos til kaldt vann og en til varmtvann. Malt på flaske før vi drar. Blir jo litt organisering. Skulle gjerne bare kunne dratt frem puppen. Men det blir en vane. Den posjons greia til avent er genial.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...