aldine2 Skrevet 11. august 2011 #1 Skrevet 11. august 2011 Hei! Er det noen av dere som har erfaring med hva som skjer når slimproppen går? Jeg opplevde forrige fredag å få en svær "klump" med slim i trusa (sorry detaljer her..), men så skjedde det ikke noe mer.. I dag kom det plutselig enda mer, og det i flere omganger før det stoppet opp. Ikke noe blod, mer hvitaktig. Har noen opplevd dette tidligere? Har det i så fall vært lenge til fødsel? Har termin 27. aug, så burde vel egentlig vært ganske tålmodig enda, men det er jeg ikke
Matrosen og Meg:) Skrevet 11. august 2011 #2 Skrevet 11. august 2011 Hei! nå har ikke jeg opplevd at det har kommet en svær klump, men heller mange små. små snørr klumper (sorry) på en måte. Først var det blankt, så kom det en gang med litt blod, så etter det blankt og i det siste har det både vært blankt og gulaktig. For meg startet den å gå natt til fredag som var, natt til lørdag kom den ene gangen med litt blod, frem til i går byttet det på blankt og gulaktig. Jeg ble strippet i går. Da kom det ganske mye slim med blod, og det kommer fortsatt litt som er blankt/gult. Jeg er to dager på overtid. Jeg tenkte med en gang når jeg oppdaget det første at nå skjer det snart. men desverre nei! sikkert ikke svaret du ville ha!!
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 11. august 2011 #3 Skrevet 11. august 2011 Jeg er ingen spessialist på denne berømte slp, men erfarte den i forrige sv.skap. Den gikk 6 dager før fødsel, 8dager før termin. Her så det ut som innmaten på ei drue i første omgang, så gikk den over 2 dager til med slim og "snørr". Hadde ikke noen spor for blod i den, men noen opplever det og. "den" kom på kvelden, så kom murring di neste 5 dagene, samt "dårlig mage" som om jeg hadde spist noe dårlig mat, og kvalme med oppkast dagen før vannet gikk. Håper jeg ser noe til den denne gang og!!! Men ingen svangerskap er like... så kansje jeg starter med rier denne gang og ikke vannavgang Lykke til, noe er iferd med å skje i kroppen di vaffal!!
har blitt bleieskifter igjen Skrevet 11. august 2011 #4 Skrevet 11. august 2011 Hei, hos meg gikk slimproppen i uke 32- 33 og var som du beskrev. Fikk jo litt småpanikk men etter samtale med lege fikk jeg beskjed om at det kunne gå opp til tre uker før fødsel og det stemte, for vannet gikk tre uker senere og ut kom en prinsesse.
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 11. august 2011 #5 Skrevet 11. august 2011 Væææ.... ikke si det da, vil bli bleieskifter igjen.... slp gikk hos meg forrige Tirsdag :/ og det var min uke 32.
aldine2 Skrevet 11. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2011 Takk for svar alle sammen! Da ser det ut som om dette ikke trenger å bety så mye da..hmf.. Tålmodighet er en dyd, det er sikkert og visst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå