Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det høres kanskje ut som et luksusproblem, men jeg begynner å bli litt bekymret her.. Saken er den at snuppa i magen min er så aktiv at det ser ut som en filmscene fra "alien" eller "men in black (blekkspruten ..you know?)" når hun setter igang der inne.. og det skjer hver gang jeg ikke er i bevegelse! Det er ikke akkurat slik at jeg ikke har gjort det her før heller, for det er nummer 4 som kommer og jeg trodde mine 3 første var rimelig aktive der inne, men det her tar jo helt "kaka". Hun sparker slik at jeg til tider er helt sår innvendig og enkelte spark kan virkelig gjøre vondt! Ikke missforstå.. er VELDIG glad for å kjenne at hun er der og vil ikke syte, men det her kan da ikke være helt normalt?? Har snakket med jordmor, men følte ikke helt at hun skjønte HVOR aktiv nurket er (hun er selvfølgelig helt rolig når noen tar på magen!!). Noen som har det slik??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det akkurat på samme måte her :) Er herlig å slippe å bekymre seg for om hun har det bra der inne, men herlighet så ubehaglig det er til tider - når hun virkelig tar seg en turnøkt!

Slik har hun vært hele svangerskapet så langt, hadde trodd/hørt det kom til å roe seg ned på slutten - men den gang ei! Har flere ganger sammenlignet magebevegelsene med Alien-filmscenen :)

Hun ligger med hodet ned (har lagt sånn siden uke 18, er 37 nå), men har ikke festet seg ennå, så beveger seg fra side til side - og det gjør voooondt! Hehe.. Livredd for at hun plutselig skal finne på å snu seg med rumpa ned når hun er så aktiv! DET tror jeg kan gjøre EKSTREMT vondt!

Skrevet

Hihi.. Godt å høre at det er fler:) Tenker innimellom at; hun må da være stressa som holder sånnt leven hele dagen, men håper hun har det bra da! Kan tenke meg at det virkelig gjør vondt å ha en slik krabat i uke 37! Jeg er nå tross alt bare i uke 30:) Noen som har hørt at det kan være noen grunn til slik overivrig sprelling??

Skrevet

Er med på et forskningsprosjekt, og har til nå vært med på 7 UL'er, og alt står bra til med den lille i magen - så du skal ikke bekymre deg :) Kan hende hun har arvet litt "hyperaktive" gener fra både mor og far (i mitt tilfelle) Men mye aktivitet er uansett et tegn på trivsel, og at hun trener på å bli sterk og klar for å hilse på oss utenfor magen :)

Litt vondt til tider, men for det meste veldig betryggende og koselig! Nyt magen din :)

Skrevet

Godt å høre:) Takk for svar! Da kommer hun til å bli sterk som en bjørn. Ikke så dumt det, med 3 store-brødre!! :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...