Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 11. august 2011 #1 Skrevet 11. august 2011 Var hos legen i dag, og har hatt mye vondt og nedpress i det siste. Har også en litt stressa baby i magen og SF målet har sunket, og legen ville sjekke for sikkerhets skyld. Han sie at det ikke var spesiellt modent, men at jeg hadde 2 cm åpning? Trodde man måtte være moden for å få åpning i det hele tatt jeg? har fått streng beskjed om å ta dt helt med ro, fram til n kontroll mandag. Han mente at det absolutt ikke var fødsel på gang enda, men at jeg måtte være forsiktig. Han snakka også med sykehuset, som mente det var greit å vente til mandag med ny kontroll så lenge jeg tar det helt med ro, ligger mest mulig osv. Mulig det er jeg som har misforstått noe altså, men ble så satt ut at jeg glemte å spørre, og har vel glemt svarene på det jeg spurte om også er så kvalm og svimmel fra før, og satt igrunnen bare å ville hjem igjen fra jeg kom inn... Noen som vet?
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 11. august 2011 Forfatter #2 Skrevet 11. august 2011 Ingen? Kan jo legge til at jeg også har litt lite fostervann, og at både jeg og baby har litt høy puls... Hyperemisis også er ikke godt egna for å være gravid med andre ord
Endeligmamma<3 Skrevet 12. august 2011 #5 Skrevet 12. august 2011 Heisann du:) Ser du har noen bekymringer å stri med selv om dagen.. Jeg kan ikke svare deg på dette, men har hørt om flere som har gått i flere uker med 1-3 cm åpning, men vet ikke hvor vanlig det er. Håper virkelig at babyen din holder seg inne litt til da. Ta vare på deg selv og ta det massevis med ro i helgen! Selv var jeg til legen igjen i dag og blodtrykk og urin er akkurat som før, så da skal jeg inn igjen på tirsdag. Må vel regne med legebesøk to ganger i uka frem mot fødsel for sikkerhets skyld. Det er jo bra at de følger godt opp hvertfall! Lykke til til uka!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå