LanzaroteJenta Skrevet 11. august 2011 #1 Skrevet 11. august 2011 Dette er nok en konspirasjon! Jeg er nok ikke egentlig gravid, men har faatt operert inn en svär basketball i magen. Jeg har hvertfall ikke födt ennaa....(2 dager overtid)
Petrine +spire=❤ Skrevet 11. august 2011 #2 Skrevet 11. august 2011 Begynner å lure her også.. Eneste er at denne basketballer er nokså livlig til tider hehehe 5 dager over her.
Matrosen og Meg:) Skrevet 11. august 2011 #3 Skrevet 11. august 2011 uff, 2 dager over tiden jeg også, og det skjer så lite! altfor lite.. ble strippet i går, og hadde regelmessige rier fra 20.00 til ca 5 i natt. fikk beskjed om å sove litt, og våknet halv 9. med null rier. Hurra! Men snart er det vår tur uansett! basketballen må jo ut til slutt
ragna79 Skrevet 11. august 2011 #4 Skrevet 11. august 2011 Har nok blitt lurt her også.. Bare en dag over, men i uforskamet god form... Har akkurat vært ute og vasket og gjort klar bilen nå.. Lagt baki bagasjerommet og støvsugd og vasket..hehe.. Men begynne igrunna litt å lura hva jeg egentlig gjør klar for, for det kommer tydeligvis fint lite baby her...
Sassy Mamasita Skrevet 11. august 2011 #5 Skrevet 11. august 2011 Bra vi er flere som er "blitt lurt"... personlig tror jeg bare jeg har litt luft
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå