Lillie Vanillie Skrevet 11. august 2011 #1 Skrevet 11. august 2011 Hei, jeg skal ha fryseforsøk denne måneden. Det siste knøttet vi har i fryseren på riksen. Dessverre er syklusen min litt slem, og det kjennes veeeldig ut som jeg får mensen nå i stedet for neste uke. Det passer mildt sagt dårlig, jeg har planer som gjør det veldig vanskelig å få innsett fredag 26. august (og fredag 23 sept. om vi skulle utsette en måned), dette er forøvrig et ledd i planen "ikke la prøvingen ta styring over hele livet", så det er ganske viktig for meg å ikke avlyse disse planene (som forøvrig hadde passet perfekt om mensen holder seg unna et par-tre dager til. Men, om jeg skulle få mensen i morgen, og begynner med Progynova, så sier riksen at de kan sette inn mandag 29. august, på dag 18, men at de "ikke kan garantere noe". Men sånn som jeg ser det er det da flust av kvinner som har satt inn på dag 17, 18 og enda seinere? Så det jeg egentlig ønsker er et bekreftende svar på at dag 18 ikke er så mye verre enn dag 16 (som de har satt inn på meg tidligere). For å utsette til oktober, det blir lenge, det.
Håpefull38 Skrevet 12. august 2011 #2 Skrevet 12. august 2011 Det kan jeg ikke tenke meg at det skulle ha noe å si, men nå skal ikke jeg si noe for sikkert. Jeg satt inn fryseegg på onsdag på dag 16. På fryseskjemaet fra CFC står det listet opp fra dag 1-18. Forrige gang fikk jeg beskjed om at jeg kunne velge innsettsdag selv mellom dag 15 og 18. Da hadde de vel sagt fra hvis det var mindre sjanser på dag 18. Hva er det de ikke kan garantere? Er det slimhinna som plutselig blir mindre igjen?
Lillie Vanillie Skrevet 15. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2011 Jeg er faktisk litt usikker på hva de ikke kunne garantere. Jeg glemmer ofte å spørre oppfølgingsspørsmålene når jeg har sjansen. Det ble uansett ikke en veldig aktuell problemstiling, etter å ha lurt meg hele torsdag og fredag, fant kroppen min ut at den ikke engang skulle late som om det var på tiden med mensen, så den holdt seg borte hele helgen. Så da er krisen avblåst. Så da kan jeg kanskje til og med håpe på forsøk i naturlig syklus, siden det ikke ble i helgen (Riksen tiner ikke i helgene). Lykke til med ruging av den lille eskimoen, håper den henger seg fast og blir der :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå