12Januarspire Skrevet 11. august 2011 #1 Skrevet 11. august 2011 Hva skal jeg spise?? Uansett hva jeg spiser for tiden kommer det nesten alltdi opp igjen og jeg blir like fort sulten, jeg får i meg gravid vitaminene mine og vann, men det er stort sett det meste.. Prøvde å spise litt potetgull istad bare for å få noe i magen, men det smakte ikke som før, smaker bare papir, fysj... Hva skal eg spise for å ikke spy.. ? Er det flere som har det sånn nå helt i begynnelsen, Har spist knekkebrød nå og det ser ut som det holder seg nede, men kan ikke leve på det i 9 mnd heller, det er ikke bra for hverken meg el spiren vil jeg tru... (samme innlegg ligger på 1 trimester)
Trilletrill Skrevet 11. august 2011 #2 Skrevet 11. august 2011 Hei Aprilbaby og grattis med spiren! Nå er det ikke meningen å virke krass så missforstå meg rett her, men mange av dine spørsmål og innlegg passer kanskje ikke inn på denne debatt-siden. De som har prøvd lenge å bli gravid kan kanskje føle at det blir litt tøft å lese innlegg som handler om hvordan det er å være gravid når de selv ikke er det og prøver. For min del er ikke det et stort problem men kanskje andre syntes det er litt tøft? Dessuten tror jeg de på 2 og 3 trimester kan svare deg bedre da de er midt opp i det. Mange her forsøker nå med sin første...Mulig jeg tar feil men bare fikk den følelsen litt. Hva gjelder kvalme er knekkis best den første tiden, det og Marie-kjeks. Propp i deg:)
12Januarspire Skrevet 11. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2011 Du har selvfølgelig helt rett.. Jeg beklager virkelig hvis jeg har gjort PP vanskleiger for noen.. Jeg trivdes så godt med dere damer og var så godt støtte for meg de 3 årene jeg var prøver.. Skal bevege meg HELT over i 1 trimester og ikke plager dere med mine plager.. Beklager igjen.. Sender litt babystøv og håper der hjelper... Lykke til alle sammen.. Hadet godt alle sammen ) Klem
Trilletrill Skrevet 11. august 2011 #4 Skrevet 11. august 2011 Det var bare en tanke som slo meg og jeg er ganske rett frem av meg:) (derfor jeg skrev at det ikke var meningen å være krass). Og du har ALL grunn i verden å være lykkelig, etter årevis med forsøk skal du nyte gravid-tiden din du! Bare tenkte at noen av innleggene kunne være litt salt i såret for noen. Dessuten så vet jeg at jentene i de andre trimesterne er flinke til å svare. Her er en gyldn regel som jeg skulle ønske noen sa til meg når jeg var gravid: ALT ER NORMALT! Ikke bekymr deg over ting! Det eneste du må være obs på ( og som slettes ikke nødvendigvis er farlig) er om du begynner å blø. Før du vet ordet av det sitter du med den ene puppen slengt frem og ammer mens du dagdrømmer om 4 timers søvn i strekk;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå