Gå til innhold

Noen flere her som skal studere fra høsten?:)

Anbefalte innlegg

Jeg bestemte meg for å ta en råsjangs etter jul. Det er nå eller aldri. Jeg er en 32 år gammel trebarnsmamma som aldri har våget meg tilbake på skolebenken etter videregående- til tross for toppkarakterer. Jeg har alltid utsatt det men innser nå at tiden går i en rasende fart og at jeg virkelig må sette alle kluter til NÅ hvis jeg vil sikre meg en utdannelse. Har vært mamma siden jeg var 24, har stortrivdes på alle måter! Jobben jeg har hatt siden jeg var 20 har jeg også trivdes godt i men jeg merker nå at jeg er litt lei. Nå har to av barna nådd skolealder og minste er i barnehage. Jeg har en flott mann og mye familie rundt meg som trår til men jeg vet det kommer til å bli hardt. Jeg har kommet inn på medisinstudiet. Hadde jeg startet for ti år siden hadde nok mye vært lettere men samtidig har jeg vokst mye mentalt på de årene. Det regner jeg med teller litt. Blir vanvittig glad når jeg tenker på alt som vil forventes av meg de neste 6 årene, samtidig utrolig nervøs og redd for om jeg noen gang vil klare det. Men det må da gå på et vis?:-) Velger å starte håpefull. Andre med barn som skal ut i ilden snart? Eller noen med erfaringer? Blir veldig glad for å høre i hvertfall:)

Fortsetter under...

Wow! Grattis!! Medisin og gode greier. Tøft:-) Du må være bra flink som har kommet inn på det:)

Er alenemamma til en jente på 16 måneder og jeg skal begynne på høgskole på mandag. Skal flytte 60 mil fra familie og venner så jeg er veldig spent. Gleder meg og gruer meg litt.

Holder på å pakke og vaske ut siste rest av leiligheten vi bor i nå. Skal ha visning kl.15 og i morgen 06 setter vi oss i bilen for å dra avgårde. Skal begynne på barnevernsped. og gleder meg til det. Faktisk fått barnehageplass og alt (ordnet seg i siste liten i går;).

Lykke til deg, meg og alle andre som skal i "ilden" snart med studier og jobb. Blir en spennende høst:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...