Gå til innhold

Takk for meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 12 år i fertilitetsboble, 7 ivf og 4 operasjoner har vi fått 2 gull og legger opp :-)

Vår første ivf-gutt ble født i -07, og den siste ble født i juni iår. Fødselen gikk greit selv om det endte i ks. Herregud, tenk at jeg har blitt 2barnsmamma!! Jeg har aldri følt meg så rik. For en gave!

Alle elsker barna sine, men jeg tror kanskje adoptanter, ivf-foreldre og andre som har måttet gå i kjellern for å hente krefter gleder seg ekstra mye over de små. Slekt og venner, som ikke kjenner vår historie, har de siste uker vært forundret over min utholdenhet med brystverk, ks-infeksjon og søvnmangel. Men jeg har vært igjennom verre ting! Jeg er jo i mål! For en seier! For et resultat! Jeg tror ikke min glede kan beskrives med ord. Til alle dere som er i karusell: Ikke gi opp! Ikke aksepter at akkurat du ikke skulle få, gå videre!

Hilsen fra Sarah, for tiden verdens lykkeligste tobarnsmamma :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå, takk for at du delte dette med oss!

Gratulerer såå mye, skjønner du er lykkelig!!

Klem fra

Skrevet

Får rent tårer i øynene her :o) Gratulerer så inderlig mye!!! Kos deg masse med de små gullene!

Klem

Skrevet

HURRA og gratulerer, gir håp for meg som "bare" er 77-modell ;)

Skrevet

Joda, det er ingen ting som er mer effektivt når det gjelder det å sette pris på å få barn, som det å måtte innse at det slettes ikke er noen selvfølge å få dem.

Jeg er ikke mer enn 10 uker på vei (i morgen), og sitter på nåler. Hele tiden tror jeg det kommer til å gå galt. Det er som om jeg ikke fortjener å bli gravid på første ICSI når så mange har slitt i årevis av de som er her inne. Jeg tenker at dette gikk for lett, og at gleden kommer til å bli tatt fra meg når som helst..

Gleder meg til den dagen kommer at jeg har de barna jeg ønsker meg og vi er en lykkelig og glad barnefamilie, slik som alle rundt oss som bare kunne bestemme seg for at nå passer det å få barn. Gleder meg også til å skulle forklare hvordan de ble til. "Du skjønner det, vi ønskte deg mer enn noe annet, og det ble en lang vei å gå..." :)

Skrevet

Hei, Sarah!

Jeg skjønner såååå godt hva du mener. Det er noen av oss som må slite enda litt mer enn andre, det vet du jo godt, men sånn er det bare.. Det er ikke noe de som ikke har gått gjennom det noen gang kan forstå.

Vi kommer til å savne deg :-) Tusen takk for all hjelp, støtte, medisiner og annet du har bidratt med, både til meg og til så mange andre.

Jeg håper jeg selv kan skrive et innlegg som ditt en gang... Nå er vi endelig kommet så langt at vi tror at det skal bli barn nr.1, og samboeren har for mange måneder siden, uoppfordret, konstatert at "når vi får nr 1, så kjører vi bare på med nr.,2"! Det er jo ganske optimistisk, men på den ene eller andre måten (IVF, adopsjon) kommer vil til å jobbe vi to her også, og jeg er frekk nok til å si det høyt!

Klemme til deg, Sarah.

Skrevet

Aaa, gratulerer saa mye med dine to! Saa fantastisk aa hoere hvordan du koser deg, de er jo heldige som har faatt komme til deg da maa jeg si :)

Masse lykke til videre!

Skrevet

Gratuerer så mye:-)

Kos deg som tobarnsmor!

Skrevet

Gratulerer så mye! Utrolig herlig for oss som er midt oppi prosessen å lese slike lykkelige historier. Håper vi kan bli like rik som deg. :)

Kos deg med dine søte små, og nyt livet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...