Gå til innhold

mens eller festeblødning?

Anbefalte innlegg

Jeg sluttet med minipillen for i overkant av en uke siden. Jeg ventet mensen i begynnelsen av denne uken (mandag), dersom jeg hadde syklus på 28 dager, men har innimellom også hatt sykluser på opp til 44 dager, slik at jeg ikke vet helt sikkert om dette er en 28 dagers syklus.

Mandag følte jeg meg ekstremt våt og fuktig nedentil og hadde også veldig lyst på sex, rett og slett mye mer enn jeg kan huske jeg har hatt noen sinne siden minste ble født for fem år siden. Jeg følte meg også veldig åpen nedentil - akkurat slik jeg gjør første dag av mensen. Jeg trodde da at mensen kom til å komme, noe den ikke gjorde - og mistenkte da etterpå at det kunne være eggløsning, siden det var så bløtt og jeg hadde så veldig lyst. Vi hadde forøvrig sex uten prevensjon både torsdag, fredag, søndag og mandag.

Idag har det kommet litt blod i trusa, og jeg lurer på om det er en forsinket mens eller om det er en festeblødning, og at jeg faktisk hadde eggløsning på mandag. Det er viktig for meg å vite, fordi mannen har ombestemt seg angående prøvingen, og vil at jeg skal begynne på pillen igjen - og da skal man jo begynne på mensens første dag... Jeg ønsker meg jo veldig barn, slik at dersom dette er en festeblødning, vil jeg jo ikke ødelegge noe ved å begynne igjen dersom jeg faktisk er blitt gravid. Trenger derfor masse hjelp om hva dere tror...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143468239-mens-eller-festebl%C3%B8dning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...