Gå til innhold

Overtid på første barn = overtid på barn nummer to???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble satt igang 11 dager over terminen med nr1. Har UL termin idag (HURRA) med nr 2 og er svært spent på om jeg kommer til å gå i fødsel av meg selv... Det hadde vært så herlig å slippe å bli satt i gang!

Noen erfaringer med dette??

Går man lengre for hver graviditet? Eller går man kortere? Eller er det fullstendig "hipp som happ"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Gikk 12 dager over med 1 og 11 dager over med 2.. Begge to begynte av seg sjøl.

Så har fått beskjed nå at jeg da er en person som går i 42 uker. Så jeg må bare innstille meg på å gå over denne gangen også.

Men masse lykke til og håper du får snart.

Skrevet

Jeg gikk 8 dager over med nr. 1 og 9 dager over med nr. 2. Prøver å psyke meg opp til at sannsynligvis blir overtid denne gangen også. Men det sies jo at det er vanligst å gå over tiden med førstemann og at nummer to like gjerne kan komme til termin - får krysse fingrene for at det blir tilfelle med deg.

Skrevet

Første min kom 8 uker før termin. Andre kom 7 dager på over tid. Tredje kom 7 dager på overtid. Nå ventes nr 4 og jeg er alt 5 dager på overtid så blr spennende å se hvor mange dager til jeg må vente. Er sååååååå klar for å få han ut nå.

Skrevet

Jeg ble satt i gang 14 dager over med min første, og med nr 2 gikk jeg 4 dager over og startet selv. jeg håper veldig på at jeg starter før denne gangen :) men, hva er egentli sjangsen for det.

Skrevet

Tror det der er veldig hipp som happ.

Med førstemann gikk jeg 5 dager over termin.

Med andremann fødte jeg 6 dager før termin.

Spent på hva tredjemann finner på. Har 8 dager til termin i dag...

Skrevet

Hei!

Jeg ble også satt i gang 11 dager over termin forrige gang, så lurer veldig på det samme selv! Har 10 dager igjen til UL termin i dag, så jeg våger ikke å begynne å håpe ennå... Håper det starter av seg selv denne gangen, ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...