Gå til innhold

Treff på Tullins café mandag 15. aug. kl 18.

Anbefalte innlegg

Hei,

håper mange har lyst til å treffes en augustkveld, og snakke om mager og plager, utstyr og fødselstanket etc (er jo ikke alle ikke-gravide som er så interessert i å høre om dette hele tida, så det er fint å treffe likesinnede). Jeg foreslår at fedrene også kan være med, hvis de vil (tror ikke de har like lett for å arrangere treff alene), de er jo en del av dette, de også, men hvis dere synes det er en dårlig idé, kan vi bare la være å ta dem med.

Hvis vi blir mange, er det sikkert lurt å bestille bord, så skriv gjerne her hvis du tror du kommer, så ringer jeg og "advarer" Tullins :)

Håper vi sees!

Fortsetter under...

Annonse

Hei! Er dette samme gjengen som har vært på Tullins tidligere i sommer? Jeg fikk ikke kommet sist, men var med en gang tidligere i år.

Jeg kommer gjerne imorgen og og tar med gubben og, godt for dem å møte litt gutter i samme situasjon! :)

Annonse

Jeg fikk ikke kommet i går,det kom noe i veien...jeg syndes det var leit!Håper jeg kan møte dere på neste treff da:)Hadde dere alle med dere samboer?... Min samboer skal bli med nestegang om dere har med dere samboerne deres :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...