Trilletrill Skrevet 11. august 2011 #1 Skrevet 11. august 2011 Nå har vi lagt inn aksjer hver dag i snart en uke (untatt lørdag) og tror jeg hadde el igår eller forigårs. Ingen el slim denne gangen men skjeden var veldig "slimete" igår ved penetrering selv om jeg ikke var så "tent" om du vil. Så nå er jeg veldig veldig spent på om vi har klart det:) tester om 2 uker! Vår sexliv denne uken har vært humoristisk, har aldri ledd så mye under sex, også kom mannen med et kjempe kompliment "du er så flott kona mi, kanskje det er gravid gløden??". Søt han! Det blir sex Idag og imorgen så tror jeg vi skal slappe litt av.
♥ Barniapril2012 ♥ Skrevet 11. august 2011 #2 Skrevet 11. august 2011 Dette hørtes veldig bra ut Trilletrill!! :-) Tror det er veien å gå. Godt å slappe av og bare nyte hverandre! Sambo sa vi skulle droppe EL tester denne mnd, og bare se hva som skjedde. Jeg gikk med på å droppe EL tester denne mnd for å kunne slappe av litt mer, og virker som det funket veldig bra. Hadde det veldig gøy og stresset lite :-) Lykke til, skal følge med på deg :-)
embla28 Skrevet 11. august 2011 #3 Skrevet 11. august 2011 Jeg er også veldig spent på denne pp. Håper virkelig det er vår måned denne gangen. Tror jeg hadde eggløsning om tirsdagen. Hadde sterke eggløsningssmerter, noe jeg ikke har hatt før. I dag hadde jeg voldsomt sekret. Var litt sånn gult og tjukt. Noen som har vært borti det før? Følger jo så mye mer med når en prøver. Blir spennende og se om et par uker om vi slipper å få tanta denne gang.
Trilletrill Skrevet 11. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2011 Takk for det Blinke:) Ja fint at du droppet el tester! Jeg har gjort det samme, ble bare forvirret og deppa av alle negative. Nei vet du hva, heller bedre å ha mye sex så er man garantert at man treffer. Dette er vel spennende for oss alle! Viktig å ikke glemme "oss" og det å ha det fint og hyggelig under alt dette, man er tross alt to. Nei blir bra. Håper å få en knøtt i mai:)
Trilletrill Skrevet 11. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2011 Sekret kommer i alle former og fasonger:) Kan godt være el. Hadde ingenting av det nå, men forrige mnd noe. Krysser fingre på at tanta ikke besøker oss nå og gjerne på en laaaang stund:)
embla28 Skrevet 11. august 2011 #6 Skrevet 11. august 2011 Det er jo akkurat det at det ikke føles som om noen måneder er likens. Blir veldig vanskelig å tolke de symptomene som kroppen sier fra om. Jaja. Vi får bare ta det som det kommer og kose oss masse med prøvingen. Er bare så synd at tiden går så sakte.. hihi..
Cessus Skrevet 15. august 2011 #7 Skrevet 15. august 2011 Morro å få oppdateringer Trilletrill! Denne perioden er veldig lik forrige periode for min del. Fikk MAKS på monitoren igår, dag 17. Hatt sex annenhver dag forrige uke, og i går også. VELDIG spent med andre ord! Kjente noen få "kraftige" stikk på den ene siden igår, og puppene tilsier at eggløsning er liiiiike rundt hjørne. En annen merkelig ting jeg opplevde igår var at når mannen kom inni meg så var det akkurat som spermen ble "sugd" inn. Det var såvidt det kom noe ut når jeg reiste meg. Hva kan dette bety?? Opplever jo hver gang at det er mye som kommer ut igjen etterpå. Flere med slik erfaring? Sorry detaljene Uansett, jeg regner med at det klaffer denne gangen, til tross for PCOS Jeg begynner egentlig å tro at jeg har en litt lav grad av PCOS, for eggløsning har jo ikke vært forsinket de to siste mnd. Hååååper
Trilletrill Skrevet 15. august 2011 Forfatter #9 Skrevet 15. august 2011 Hege, det der med oppsugingen opplevde jeg og! Vet ikke hvorfor. Kanskje p.ga mengden av spermie? Blir jo mindre etterhvert. Når har dere tenkt å teste?
Cessus Skrevet 16. august 2011 #10 Skrevet 16. august 2011 Når mannen kommer så kommer det alltid mye, og jeg kjente godt at det var mye som kom. Så syns det var helt sprøtt at det såvidt kom noe ut igjen når jeg stod oppreist Jaja, sikkert bare tilfeldig! Tenkte å teste om ett par uker ca. Hvis ikke mensen dukker opp når den skal da... Hva med deg??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå