Pil Skrevet 11. august 2011 #1 Skrevet 11. august 2011 Hei Er det noen som har prøvd akupunktur mot kvalme? Nå klarer jeg ikker mer og er villig til å prøve alt! Det verste er jo å komme seg noen steder uten å spy..... men det får gå. Jeg prøver i dag!
lillegull2 Skrevet 11. august 2011 #2 Skrevet 11. august 2011 Jeg prøvde det, men det ga ikke noe effekt på meg. Kan være fordi jeg venter tvillinger og fikk dobbelt opp med hormoner. Kvalmen forsvant i uke 20 og nå er alt glemt Men det er sikkert lurt å prøve. Har du prøvd sea bånd, kjøpes på apotek og helsekost. Masse lykke til fra en som føler med deg
Pil Skrevet 11. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2011 Nå har jeg prøvd Jeg var veldig kvalm mens jeg lå å ventet på at hun skulle bli klar. Jeg lokaliserte til og med søppelbøtten hennes! Men når hun fikk i meg nåler fikk jeg mine første 30 min uten kvalme på lenge!! Det varte ca 1 time etterpå, så ble jeg kvalm igjen, men det er nok pga at jeg ikke hadde spist på en stund. ... Bruker seabånd hele tiden Skal tilbake på mandag, og ta noen hyppige timer neste uke. Vi får satse på effekt Lykke til med de 2(!) små... og du er heldig som glemmer så fort. Jeg kommer til å huske denne kvalmen i evig tid.... urk!
Roselilly Skrevet 11. august 2011 #4 Skrevet 11. august 2011 Kjøp vitamin B6 (40 mg) på apoteket - sammen med akupunktur tar det de fleste svangerskapskvalmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå