Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner nesten ikke spark lenger, bare en gang i blant. I stedet for spark kjenner jeg noen slags spasmer hver dag. Enkelte ganger rister hele magen over lenger tid og det er kjempe ubehagelig. Liker ikke at det er blitt sånn :( Men føler meg som skikkelig hønemor da som er bekymra for alt :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånne spasmer kjenner jeg og innimellom, men han her beveger seg endel da.

Hvis du er urolig, ring sykehuset.

Har gjort det to ganger selv, første gang pga jeg trodde jeg lakk men lekker bare andre ting. Andre gang pga jeg trodde jeg hadde svangerskapskløe. Ullevål ba meg komme hver gang og de sjekket alt.

Så det skader ikke å ringe.

Skrevet

Skal til jordmor til mandag så skal høre hva ho sier da. Var på 3D for en uke siden og da sa ho at alt så greit ut, så venter til mandag

Skrevet

Jeg sier som hun over her - ring sykehuset. Jeg har også gjort det og fikk komme inn til helsjekk dagen etterpå, det er veldig beroligende. Det kan jo også godt hende at de bare kan berolige deg pr. telefon og si at dette er helt ok, eventuelt gi deg råd om hva du skal gjøre (da jeg var bekymret for lite bevegelse, ga de meg klare instrukser om å spise, legge meg ned, telle bevegelser og ringe tilbake om en halvtime.) De har helt klare rutiner på hva de gjør, og det er det som er så fint. Og så får du jo et svar fort! Det verste er å gå og være bekymret for seg selv i mange dager uten å få noe svar.

Og - jeg kjenner også spasmer innimellom, det er ganske rart, men kjenner også en god del andre bevegelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...