Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia MK73

Hvordan går det med deg? Er svært skjeldent inne her, men har nå tenkt på deg og hvordan det går med graviditeten. Håper virkelig det går bra!

Det går opp og ned med meg, har vært noen hel svarte dager og noen dager som er bedre. Må bare ta tiden til hjelp og miste en baby er tungt og det tar tid å komme over det. Eller komme over og komme over, tror aldri jeg kommer over det. Men må lære meg å leve med sorgen.

Uansett, håper virkelig det går bra med mor, far og barn i magen :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Så koselig at du spør etter meg! Jeg har tenkt mye på deg også. For et mareritt... Skjønner godt at det er mye opp og ned, det tar lang tid før man føler at livet er godt igjen etter noe slikt, og jeg er helt enig - tror heller aldri man kommer over slikt. Men du kan komme til et punkt hvor det blir en del av deg og din historie, og ikke noe som gjør deg vondt hele dagen, hver dag, lenger. Det kan ta ganske lang tid...

Med meg og oss går det ganske bra. Svangerskapet er fortsatt tungt, og de siste ukene begynner jeg å kjenne på mange av de "vanlige" vondtene i tillegg til ryggsmertene og de andre problemene jeg har hatt hele veien. Alt det som betyr noe for jenta i magen er imidlertid bra, og jeg kjenner godt med liv hver dag. Da tåler jeg det meste av det denne graviditeten skulle komme til å kaste mot meg.

Idag (fredag) er jeg 31 uker på vei. Så det begynner å bli mer virkelig, men jeg er fortsatt overrasket over at JEG har stor mage og JEG kjenner spark og VI skal bli foreldre... Det er mye som skal gjøres før hun kommer (oppussing, flytting, innkjøp, klargjøring), så vi trenger tida.

Tenker som sagt på deg. Sender deg noen gode, varme klemmer og støttende tanker. Den eneste trøsten jeg kan gi er at det blir litt bedre etterhvert.

Skrevet

Ooooooh, jeg er så glad på dine vegne, M :)

Skrevet

Lilleva, tusen takk for det! Håper det går godt med dere :-)

• 2 uker senere...
Gjest Främling
Skrevet

Kjekt å lese oppdateringen din, MK. Nå er du vel 33 uker på vei og dere er enda nærmere møtet med den fantastiske, sterke, lille jenta! Du må fortelle mer når hun blir født. Masse lykke til!

Gjest Främling
Skrevet

Og til deg, klp: bra det går bedre med deg også. Du har nok rett i at du aldri vil komme over det. Men så lenge du også evner å tenke på hvordan andre har det med sin graviditet, viser du en omtanke og raushet for andre som kjennetegner flotte medmennesker. Håper du har noen rundt deg som også viser deg slik støtte.

Skrevet

Heia MK 73

Det er så godt å høre at det går greit med dere, greit er jo faktsik kjempe bra :-) hovedsaken er at lille jenta vokser og har det bra i magen din :-)

Jeg svarte deg ikke mange dagene etter du svarte meg, men så skjedde det et eller annet slik at innlegget ikke ble postet. Da var jeg så sliten at jeg ikke gadd å begynne på nytt.

Har de siste dagene sittet å sett på gravstein og jeg kjenner at hele mitt hjerte at det er feil, skulle så ønske at jeg kunne kjøpe inn baby utstyr i stedet for en gravstein, Ei stund tenkte jeg hvorfor skjer dette meg? Men dette skjer fra tid til annen, det er ikke bare meg. Men denne gangen var det meg det skjedde med,

Jeg reiser meg opp, selv om det er tungt, rett og slett fordi jeg vil reise meg. Og jeg vil prøve på nytt, selv om jeg er alene. Jeg sier bare DANMARK. Vet at ikke alle er enig med meg og det er helt greit.

Vel, masse masse lykke til, det fortjener dere virkelig, det har vært en lang vei for dere å komme dit dere er. Ønsker det aller beste for dere 3:-)

Varm hilsen fra KLP

Skrevet

Heia Framling

Tusen takk for hilsen for en kjempe trivelig hilsen, det varmer et hard prøvet hjerte :-)

KLP

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...