Gå til innhold

Dere som har barn i barnehage for første gang. Kjøper dere inn alt av ull, luer, votter og høts/vinterklær nå så alt er klart, eller..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har kjøpt dress, regntøy, støvler, sko, regnvotter og gode luer til barnehagestart. Har kjøpt litt ulltøy på salg for noen dager siden, men kommer ikke til å ta det med før det er nødvendig. Kjøpte det litt stort så det passer ikke helt enda.

Vintertøyet venter jeg litt med siden da kan jeg ta med meg de dressene og klærne som skal henge der nå. Blir litt mye hengende hvis alt skal være der allerede nå.

Nå har jeg ikke mine i barnehage for første gang, men jeg er alltid i innkjøpsmodus og kjøper inn etterhvert som jeg kommer over noe jeg liker eller jeg kan gjøre et godt kupp. Men ville hatt klar, støvler, regntøy, høst/vår goretexsko, mellomlag i fleece e.l. en lue, regnvotter og høstdress så snart som mulig.

Nå har jeg ikke barn i bhg for første gang lenger, men har jo hatt det en gang jeg også :-) Men nei, hvorfor i alle dager skal man kjøpe inn alt det der nå? Jeg kjøper det etterhvert som det trengs. Ser ikke helt behovet for å kjøpe votter og lue midt i august ;-)

Jeg har regndress og vår/høst dress klart og luer som passer fra i vinter. Jeg kjøpte nettopp inn ulltøy til tusta for hun er kald av seg og fryser fort.

Har tilfeldigvis vinterdress for den kjøpte jeg på halv pris i mai eller noe.

Men jeg ser ikke poenget i å kjøpe alt inn med en gang. Det blir jo dyrt og unødvendig. Heller sånn at jeg kjøper hvis jeg ser det er på tilbud noe sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...